Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-20 07:58:16 följande:
    Oooo   Tack tack tack snälla söta
    Varsågod, så lite så
    Vad ska shoppas för nåt?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-20 08:50:40 följande:
    Vi rensade Bellas garderob igår så den ska fyllas på rejält Sen behöver jag lite större kläder
    Oh, alltid roligt när garderoberna måste fyllas på
    Hi hi, börjar du bli en liten sokkis sötfis?

Jag la en liten order där förra veckan, t-shirts till Liam och en body till Meja.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-20 08:55:14 följande:
    Ja liiiite sokk om magen börjar jag bli Hade tänkt hålla detta hemligt nån månad till men det lär inte gå ser jag
    Myyyyyyysigt{#lang_emotions_heart}
    Äh, skyll på för mycket glass ätande eller nåt Vilken vecka är du i nu?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-20 08:58:19 följande:
    Ja jag får skylla på nåt sånt Är i v 8 nu, men ser ut att vara i 6:e månaden Så svullen över magen liksom..
    Ja det får du göra
    Ojojoj, hur ska detta sluta? Har du blivit stor med tidigare barn också?

Jag begriper inte hur mina sötfisar fått plats i min mage, hade nog kunnat dölja magen graviditeten ut om jag velat
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

O här var det lika lugnt som vanligt nu för tiden, har alla fortfarande fint väder? Här har vi 20 grader, åska och öööööööösregn.
    Idag har vi varit och beställt en ny vagn till Meja, jippiiiiiieeee, tror faktiskt att gubben gillade den också, fast det skulle han aldrig erkänna

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    LJ2 skrev 2010-05-20 20:18:31 följande:
    alla hänger i salgtråden ju ska du på salg??
    Äh, va ska ni där och göra?

Hm, alltså jag vet inte, hade hoppats att den skulle vara denna veckan, för då är sambon ledig men är den nästa vecka så blir det lite trixigt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-05-20 20:19:45 följande:
    Åhhhh vad kul med ny vagn! Vilken färg? Lååååång leveranstid?
    Jaaaa, jag har lyckorus här hemma Tänk så lycklig man kan bli över en vagn.
    Det blev en råååååååååsa, såklart. Nje, den skulle komma nästa vecka.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-05-20 20:24:59 följande:
    Hihi jag var tvungen att gå in på emmaljunga o kolla. Verkar ju superfin. Visst kan man vända sitsen?Ja jag vet hur det är med lyckorusen, helt galet. O när vagnen kommer sedan så vill man ju bara klämma på den hela tiden Efter 23 vagnar så vet jag hur känslan käns
    Visst är den fin , och den är verkligen ännu finare irl, o helt underbart smidig att köra, känns som en stabilare version av Camen
    Japp sittsen är vändbar, och ergonomisk, och det gillar jag, Meja satt som en prinsessa i den.

Ooooh, 23 vagnar?!!!!
    Detta är våran 7:e och sambon suckar redan
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    LJ2 skrev 2010-05-20 20:23:26 följande:
    jag ska åka.. hoppas få ledigt ons.. annars sön mormor kanske? många som skaffar barnvakt några timmar nu ju, eller tom över natt =) e ju ganska smidigt o samåka iaf
    Är det satt nåt datum än?
    Njaaa, alla jobbar ju så det är lite svårt både dag och natt tid tyvärr. Vågar inte hoppas på att åka men om det skulle gå att ordna så åker jag såklart.
    Ja precis, samåkning är ett måste isf
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-05-20 20:32:22 följande:
    Ha ha ja jag älskar vagnar, men nu är ju mina barn så stora så får köpa cyklar istället Men vagnar är ju såååå roligt. Vi har nog haft alla sorter som finns eller ja fanns på marknaden
    Jag också, men 23 vagnar kommer jag nog aldrig komma upp i, då har nog sambon kastat ut mej för länge sen

Vilken har varit den bästa då?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17