Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Gokväll i tråden!
    Eller det är knappt kväll än, men jag gäspar här. SÅ det får vara gokväll iaf.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-24 17:47:50 följande:
    .. gnäller lite idag igen över att det INTE finns knapptröja i Popcorn   Jäääääkllllaaaaar va syyyynd allttssååå!! Buuuääähhh Gråter

Kommer det inte heller?

Hade varit fint...

• lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-24 17:50:55 följande:
    finns inte     *depp och ännu mera depp*   DUNDERMISS av Molo kan jag säga!!

Ja det var ju kass!

RååSa BuBBlan skrev 2011-03-24 17:52:55 följande:
    dags för middag

cu..

• lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-03-25 12:09:53 följande:
    Oj oj nu blev det den underbara småfolksklänningen från småtting:

www.smatting.se/klanningar/smafolk-klanning-u...

Tyvärr hade de inte den andra tröjan där så det fick bli en beställning på llm också, hoppas att de är snabbare denna gången. Blev detta:

Lilla äppel tröja, måste ju syskonmatcha
    www.luckylittleme.se/product.asp?product=5142...

Bruna ugglor (den blir nog riktigt fin till bruna ns)
    www.luckylittleme.se/product.asp?product=5940...

Och hästar

www.luckylittleme.se/product.asp?product=6076... 
    Åh ugglorna är så söta!
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-03-25 12:15:20 följande:
    Ja visst är de söta. Var tvungen att ha dem.

Ja verkligen!

Har tittat på de flera gånger, men A vägrar ju långärmat.

• lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-03-27 10:54:05 följande:
    Nä, Felipe sover fortfarande, Mattis somnade precis om (vaknade vid 6) o Maia pusslar. Själv är jag supertrött för det blev ganska sent igår kväll. Men tror inte jag kan somna om nu...
    Nä nu är det kanske svårt att somna igen?
    Hur är det med er nu?
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-03-27 11:04:22 följande:
    Barnens magar krånglar som alltid...så trött på dessa förstoppningar o alla "övergrepp" man behöver göra mot dom för o lösa det...idag blir väl ännu en sån dag då Maia inte bajsat på 3 dagar nu och bajsade ner sig löst i trosorna ett par gånger igår och en gång idag (rinner alltid lite löst förbi klumpen) och Mateo är jättehängig o det kom bara en liten hård harplutt idag på morgonen *suck*. Min egen mage kommer i sista hand som alltid...var hos läkare förra veckan och fick valet om jag ville göra operationen nu och riskera sterilitet eller vänta o skaffa mina barn och fortsätta må så här...valet blev tyvärr det senaste då jag kan stå ut med denna smärta och helvete men kan inte stå ut med tanken på att bli steril vid 24 års ålder...

Så det förklarar väl lite varför jag inte hänger här så mycket längre...allt detta samlat med alla andra problem tär mer o mer på mig så snart finns väl inget kvar att plocka upp...och samtidigt planerar vi bröllopet om bara lite mer än 2 månader o känner mer o mer att jag vill skjuta på det men känns för sent för det nu...

Så nu har jag spytt ur mig lite. Hur är allt med er?
    Men åh vad det ska krångla för er!
    Hoppas att löser sej till det bästa!

Här är allt ok, tycker jag.
    Bara lite överaktiva barn som jag tror jag ska skicka ut en runda i solen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17