Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Suck...
    Tog fram lite kläder för att fota och lägga ut på fb.
    Hann ta ett kort sen dog kameran.
    Så himla typiskt.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-03-21 19:05:25 följande:
    God kväll!

Fick hem 8 Katvigmössor idag-vilket ögongodisTungan ute
    Ångrar inte att jag köpte dubbelt av blå/vita randen-min nya favvo efter den röd/vita *MUMS*
    Blåvit låter fint!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-21 20:41:12 följande:
    var håller alla hus?
    nu när jag har en lugn kväll så får ni komma hit och hålla mig sällskap

E somnade framför tv:n vid 18 och A somnade redan vid 20, händer typ aldrig om han inte är sjuk så man börjar ju fundera på vad som är på gång
    Jag är här
    Men det var så tomt i tråden så jag har letat finklänning till A istället.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-21 21:10:27 följande:
    Men visst är det svårt att hitta finkläder!
    Här används så sällan finkläder så jag letar alltis efter nåt som är tillräckligt fint för fest, men ändå går att använda till vardags sen, det är inte det lättaste
    Vi använder inte heller det så ofta, men jag vill ändå att de ska ha något som man ser är finkläder.
    Den rutiga rockefellaklänningen hade vi ju hela förra året nästan.
    Nu blev de t den svarta
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-21 21:58:31 följande:
    alltså fb är ju heltokigt! Nu kan jag inte ens se det meddelandet jag skickade till dig, än mindre ditt svar
    Jag har försökt lägga ut bilder i säljtrådarna hur länge som helst, men det funkar inte.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-21 22:13:29 följande:
    Usch vad trött jag är, vill gå och lägga mig men måste ninja först
    Har en misstanke, men jag hoppar över denna gången.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17