Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2011-03-19 20:52:13 följande:
    Ha, ha, jag har gjort kexchokladkakan och glömt smörja formen - lär väl få ta fram spettet när den ska ätas misstänker jag... Obestämd

Sitter annars här och väntar på att lille grabben ska bli lite trött och krypa till kojs. Råkade ju sova mellan 14-15 idag... He, he... Inte bra!
    Ja ja huvudsaken är ju att det smakar gott.

Fin kille i bt!!

Funderar på att köpa de byxorna med här.
    Har hittat den ultimata tröjan att ha till. Ja jag vet att jag är lite tråkig, men jag gillar ju lite en färgat.;-9
    http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=13676739&styleid=13676723&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Helle skrev 2011-03-19 20:51:14 följande:
    Nä, han är ju bara fem (snart), men i och med att han är så lång för sin ålder så är det snart slut med de märken som bar gör kläder till 128 Han är ju ca 120 lång nu. 
    Trist att barn över 128 inte får leka i dyngan.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-19 21:06:49 följande:

Får man be om lite OT hjälp här

Har gjort förstoringar på A och E i svartvitt, ska ha en på N också men kan inte riktigt bestämma mig för vilken bild så jag behöver lite åsikter. Luter åt en, men är inte säker än så vilken tycker ni jag ska förstora?

Bry er inte så mycket om skärpan här för den är bra på båda bilderna i vanlig storlek, men fl förstör lite av det som vanligt

nora1.jpgnora.jpg

Den högra tycker jag. Fast båda är fina!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-19 21:08:50 följande:
    Här har vi en hemskt lugn kväll. A har lite feber och då blir han otroligt lugn med en gång och vill bara ligga i sängen och titta på film, knappt man vet var man ska göra av all tid
    Här är också lungt.
    E somnade mitt i bollibompa.
    A somnade för ett tag sen sittandes rakt upp i soffan bland tonåringarna. Hon vägrar verkligen att inse att hon inte är 15 utan bara 5.
    N la sej nu och stora A är hos mormor.
    Och ja tre tonåringar i soffan tittandes på film.
    Lugnt och skönt!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-19 21:16:34 följande:
    De flesta verkar ju tycka den högra, jag som lutade mer åt den andra, nu blev jag tveksam
    Misstänkte det.
    Men ansiktsuttrycket är finare eller vad man ska säga, på den andra. Tycker jag..
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-19 21:19:06 följande:
    Ja, hon ser nog lite mer avsappnad ut där, kanske har llite att göra med att hon har solen i ögonen på den vänstra

Ja så är det nog.

Fina är de iaf!

Ocikatten skrev 2011-03-19 21:19:42 följande:
    Va? Menar du att de börjar tycka och ha egen smak sen?? Henric lär få ärva - därmed basta! *ha ha*

Good luck!

• lillronya
    Ocikatten skrev 2011-03-19 21:29:28 följande:
    Du förresten så röjer min 2½ åring järnet här fortfarande, kan jag hyra ut honom till dina tonåringar??
    Busbellan skrev 2011-03-19 21:24:01 följande:
    Jag tvingade på Ella NS wct-byxorna idag, hon ville verkligen inte ha dem egentligen
    Frågade henne om vi skulle sälja dem då, och jo det tyckte hon var en bra idé
    Så nån dag börjar nog dian barn också

Eller kanske inte, Nora har precis nu vid 11 år börjat bry sig något öht
    Ja Marcus är det fullt sjå med, han kan kränga av sig paltorna strax innan vi åker på morgonen för det var fel tröja. *suck* Då är man inte i förhandlingsläge direkt... :-/
    Henric däremot får hålla sig i skinnet!
    Jadå bara hit med honom.
  • lillronya
    tarm skrev 2011-03-19 21:40:31 följande:
    jag var och köpte bärs i danmark idag. riktigt trevligt.
    Det är inte fel det heller.
    Finns många fördelar med danmark.
    Jag är gift med en dansk. Han är rätt bra han med.
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2011-03-19 21:40:44 följande:
    Han grejar så fint med play-doh lera så jag har inte hjärta att lägga honom... Drömmer
    Nä bättre han får leka färdigt då ju.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-19 21:45:59 följande:
    Känner att det bllir ont om sovmorgon denna helgen
    Idag skulle N samlas för innebandy vid 7.30
    Imorgon drar hon till Branäs och ska åka vid 6.30 *gäsp*
    Fy det blir tidiga mornar då.
    N informerade mej innan om att din N skulle åka skidor.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17