Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-03-20 23:24:02 följande:
    usch blää kom inte med fler sånna goda recept
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-03-21 13:34:12 följande:
    Ingen här idag!?
    Jag kikar in emellanåt.
    mortillsju skrev 2011-03-21 10:35:28 följande:
    Hej i Tråden!

Finns det nån som kan tipsa om en webbutik som har mycket katvig. Jag har kikat på de butikerjag handlat från förr men hittar nästan inget....
    Hej!
    Det var längesen!
    Är allt bra hos er?

Småtting har en del katvig iaf.
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-03-21 13:54:03 följande:
    eftersom det är så lungt här kan jag ju dela med mej av dagens tidning som Molly med kompisar är med i ttela.se/start/vanersborg/1.1157422-lekfull-d... tyvärr har hon inget danskt på sig men det har en av hennes kompisar så inte helt OT
    Verkar vara en mysig gympa det där!

Fick fin post idag.
    En helt ny hummelhood för 100 kr på T.
    Får hoppas den passar M.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-21 14:31:08 följande:
    Hej på er!
    Hemma från praktiken, bara 4 dagar kvar nu sen får jag lite datortid på dagarna igen

Låg massa fin post i lådan idag, katvig, Molo och NS

Bra! Saknar ju dej här.

Härligt med fin post!

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-21 14:41:59 följande:
    Hjärta

Var tvungen att köpa den vita NS klänningen/tunikan till Ella till slut, nu återstår bara att se hur jag tycker den sitter på
    Hoppas den sitter bra för den är ju så fin!
    Här får det bli en beställning från pomp de lux istället.
    Behöver finkläder.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-21 16:00:58 följande:
    Ja om det inta bara är räkningar Har över 1000.- i sjukhusräkningar denna månad *dyrt att va sjuk*
    NÄ räkningar är trist!

Mår du bättre nu?
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-21 18:51:49 följande:
    Hoppar in en snabbis innan det är dags för saga...

Har mått lite små dåligt senaste veckan då jag trodde min anställning tog slut den siste maj...

Idag kom jag till jobbet, men samma lite tråkiga inställning då jag trivs sååå himla bra på denna arbetsplatsen. Iaf så kommer en kollega framtill mej ganska så direkt och säjer: - Jag har löst ditt jobb, du får mitt ett tag......

Hon ska ha bebis i sep och efter överläggning med chefen så kom dom framtill att jag är den bästa för hennes tjänst, jag finns redan i företaget, jag är pigg och glad och har viljan att lära Stenen släppte från mitt hjärta! Jag har iaf garanterat jobb till hösten 2012, LYCKLIG!

När jag sen kom hem kastade jag mej in på skatteverkets hemsida, DUBBEL LYCKA och jag längtar som F*N rent ut sagt till midsommar!

Grattis

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17