Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2011-03-27 17:04:48 följande:
    Hej tjejer!

Helt slut efter tärningen idag... V har precis kört och jag och T slappar i soffan.
    Hej!!!
    Skönt att slappa ju!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-27 17:10:28 följande:
    Ja, denna helgen har bara flugit iväg och endå har vi inte gjort särskilt mycke...
    Igår fick släpen nya däck och fälgar, bilen får vänta till sopmaskinerna varit framme Idag på fm har V pimpat Ts vagn Fälgarna där började visst rosta så dom har fårr ny färg

Hur mår du? Funkade de att jobba igår?
    Typiskt V att lägga märke till hur vagnens hjul ser ut...

Jag är så himla trött!
    Ja jag jobbade och det funkade väl, men det var inte mer heller.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-27 17:21:47 följande:
    Exakt, blev faktiskt inte så förvånad när jag kom ut igaraget och han är i full gång med att maskera däcket för att det inte skulle få silvrig färg på sig

Tufft att inte va helt 100, känns de ok nu?
    Nä faktiskt inte helt ok. Men jag är ine sjuk, tror jag. Vet inte vad det är...
    Bara helt trött och inget är gott att äta.
    Om jag säger att min chipspåse och mitt godis ligger kvar i jobbväskan sen i fredags så fattar du va?
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-27 17:25:33 följande:
    Hej på er!
    Hemma efter en hotellhelg i Jönköping, man borde göra sånt oftare
    Hej!
    Åh mysigt!
    Ja det borde man verkligen!
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-27 17:31:30 följande:
    Låter ju skumt.... Men som du skriver, är både chips och godis kvar så ja... något fel är de ju
    Busbellan skrev 2011-03-27 17:25:33 följande:
    Hej på er!
    Hemma efter en hotellhelg i Jönköping, man borde göra sånt oftare
    Härligt!
    Ja det är ju det.
    Men idag är jag sugen på det så jag är nog snart frisk.
    Busbellan skrev 2011-03-27 17:36:51 följande:
    Nej det låter inte helt ok
    Så länge kan man absolut inte låta sånt gott vänta om man är frisk.
    Hoppas du känner dig som vanligt snart igen
    Precis!
    Ja det gör jag förhoppningsvis snart.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-03-27 19:00:39 följande:
    Åhhh vad kul!

Jag är så rädd att min dator skall lägga av. Den är inte bra. Startar om sig lite då och då. Så igår var jag duktig och framkallade 200 kort. Borde framkalla mer när jag ändå håller på.  

Ja min börjar också tramsa lite och R håller på att göra en ny till mej.

Så nu sparar jag över korten på den externa. Trodde jag gjort det med jämna mellanrum, men hade visst inte gjort det sen dec 09.

Roligt att framkalla också. Det är jag jätedålig på!

• lillronya
    Lalalong skrev 2011-03-27 19:12:45 följande:
    Kunde inte hålla mig från att åka tillbaka till Barnlyan idag. Tänkte att det nog var rätt utplockat men att jag bor ju så nära så jag kunde ju i alla fall kolla om det fanns något kvar. Det var nästan inget folk, som jag trodde och lite kvar fanns det allt

Det blev en kaninklänning (nya kaninerna.. den med blåa volanger), en Småfolkklänning (54792_s.jpg) och en rosa/grön Katvig t-shirt till Klara. Alva fick en heeeelt underbar klänning från Emmylittle. Dom flesta andra som sett den rynkar på näsan men jag tycker den är skitsöt! (EmyLittle_LillaDalom_dress2.gif)

Låter som att det hade varit kul att åka på den utförsäljningen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17