• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-05-02 22:36:14 följande:
    Ja storleken blev bra, t-shirten kanske lite stor, men den växer han säkert i snart!Ja jag har suktat efter ESL flygplan, kanske borde köpa den..Måste bara få orderbekräftelse från eleraff först så jag vet hur dyrt det blev där
    vaaad beställde du från eleraff
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:36:16 följande:
    ahh synd det var nog tjolla som knep den åhhh fina kläder ändå ju!!! har du sett grön/gröna irl? uuuunderbara!!
    Äh, dumma Tjolla då {#lang_emotions_tongue_out} Får helt enkelt shoppa den på annat ställe.

Noop, har bara sett den på nätet men den ser verkligen underbart fin ut, och som vanligt med Katvig så är ju alla färger så mkt finare irl, hoppas även den rosa är fin.
    Har ju velat ha tröjan till Liam länge men väntat på lite rabatt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Helle
    Mawe123 skrev 2010-05-02 22:36:14 följande:
    Ja storleken blev bra, t-shirten kanske lite stor, men den växer han säkert i snart! Ja jag har suktat efter ESL flygplan, kanske borde köpa den.. Måste bara få orderbekräftelse från eleraff först så jag vet hur dyrt det blev där
    Gustav har flygplanen och han är så stolt över den. Roligt när de små gillar kläderna
    Jag har också en beställning liggandes hos Eleraff Hoppas på bekräftelse imorgon. Men dyrt blev det
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:36:16 följande:
    ahh synd det var nog tjolla som knep den åhhh fina kläder ändå ju!!! har du sett grön/gröna irl? uuuunderbara!!
    Håller med - grön/gröna är så fin.
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-02 22:31:38 följande:
    Ah kanon ju.Men tyvärr var ju den lila slut i 104 där :-/Men det blev lila sommar suit och pink/raspberry bodyn till Meja och green/dark green l-ä tröja till Liam.
    du ängeln, provade du knickers i strl 68 på liam? funkade det??
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-05-02 22:37:22 följande:
    JAg hade valt att bli sövd för det verkar så läskigt att vara vaken. Fast det beror på iofs hur lång tid ingreppet tar... Jag har gjort vaket snitt och det funkade ok, men då får man ju en attan så bra belöning.
    Ja men det måste väl ändå känts kontigt när de var o grävde i magen på dig??
    Nu ska de ju inte in i magen (tror jag inte...beror på hur illa skadad livmodern är) utan "bara" in via underlivet, men det känns ju ändå lustigt o vara vaken då {#lang_emotions_undecided}
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-02 22:39:11 följande:
    Äh, dumma Tjolla då  Får helt enkelt shoppa den på annat ställe.Noop, har bara sett den på nätet men den ser verkligen underbart fin ut, och som vanligt med Katvig så är ju alla färger så mkt finare irl, hoppas även den rosa är fin.Har ju velat ha tröjan till Liam länge men väntat på lite rabatt.
    ja jag är med sugen på den, men jag måååste hålla i slantarna. beställde liite på eleraff och sen väntar jag hem en till lila miniapple tshirt *kär* och en småfolk tshirt
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:39:25 följande:
    du ängeln, provade du knickers i strl 68 på liam? funkade det??
    Har inte fått hem dom än {#lang_emotions_undecided}
    Men jag har nog några 68:or liggandes i lådan.
    Misstänker att dom kan bli i minsta laget men då blir dom ju som shorts ist
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-02 22:37:51 följande:
    jag har gjort båda, visserligen en enklare op vid dom tillfällena och jag föredrog vara vaken, men fick det inte andra gången jag gjorde samma ( cysta)
    vad fick du för bedövning då?? Gjorde det ont alls eller var du helt bedövad??
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:40:49 följande:
    ja jag är med sugen på den, men jag måååste hålla i slantarna. beställde liite på eleraff och sen väntar jag hem en till lila miniapple tshirt *kär* och en småfolk tshirt
    Äh, tycker minsann du ska slå till du med
    Vad beställde du från Eleraff?
    Kom just på att jag också beställde därifrån *hum*, mer o betala, dessutom vann jag Adidas skor till Liam (12kr) och Molo pussel brallor till Meja på T som också måste betalas.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-02 22:41:26 följande:
    Har inte fått hem dom än Men jag har nog några 68:or liggandes i lådan.Misstänker att dom kan bli i minsta laget men då blir dom ju som shorts ist
    har du inte? det var väl ett tag sen du vann dom?? jaja dom kommer säkert.

jaa dom får bli som shorts jag beställde ett par 68or till lillebror passar dom inte alls så får dom ligga i kanske bebis lådan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17