Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

JsN skrev 2010-05-07 22:13:54 följande:
    Det kan de väl iofs vara, men det räcker väl gott och väl med badbyxor för att skydda snippan (eller snoppen på pojkar) från sand. Det finns väl ingen anledning att sexualisera deras bröst innan de har några? Eller solskyddsdräkt så slipper man smörja så mycket.
    Min tanke var att använda brallorna till henne.
    Om hon sen vill ha överdelen på så får hon det. Tycker hela det där resonemanget är lite knasigt, faktiskt. Okej om det är en liten trekantstop som bara glider omkring eller smala små trosor.
    Men ett par boxer och en sportig top som lika gärna kan ses som ett kort linne ser jag ingen sexualisering i.
    Men smaken är som vanligt olika.

Gillar inte solskyddsdräkt heller, det är ju härligt att få vara avklädd när det är varmt.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-07 23:02:36 följande:
    Mhe, nu ser jag ju att det var evigheter sedan det var aktivitet här *hoohoo* någon kvar?
    Jag är här och snurrar mellan varven.
    Försöka bringa ordning i hemmet efter att golvet i köket rivits upp. Damm ööööverallt!
  • lillronya
    Everlonn skrev 2010-05-07 23:05:31 följande:
    I 4an hade jag B-kupaHelt meningslöst vetande Och inte tillför det något i diskussionen heller..hmmm ska nog gå och lägga mig tror Jag Har inte bestämt mig vad jag tycker om bikinisar ännu...men katvigs limerandiga badbyxor var hur tuffa som helst! På en tjej i 4an tycker jag stora badshorts och bikinitopp är en snygg kombo, bröst eller inte
    Du är ju för söt!
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-07 23:08:37 följande:
    uffa då, renoveringsdamm är inge kul! Kvar till jul
    Ja det är ju överallt.
    Äh det får vara så till imorgon. Har flyttat in köksbordet och det i vardagsrummet. För att komma till köksdelen med diskmaskin och sånt får jag balansera på bjälkarna i golvet. Tar disken imorgon också.
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-07 23:16:27 följande:
    Haha det låter som en bra idé . Du e så go du! Hur är det med knoddarna annars? Friska & krya hoppas jag!
    Äh jag gick inte än. Skulle baaaara först.

Allt är bra här, tack! Hos er med?
    Everlonn skrev 2010-05-07 23:17:06 följande:
    Uppdaterar om Bus tandläkar besök..det funkade inte alls med lugnande! Hon är envis i vanliga fall och det blev bara värre..så nästa steg är sjukhustandvården där de lär droga henne "ordentligt" Blir så irriterad på första sköterskan som gjorde att det blev så här!!!opedagogiska kärring som gjorde livet surt för oss!!Ser nästan i kors här nu Är ensam i helgen och det är lättare om man är så trött att man nästan faller omkull att somna själv..men känner att ajg nog hamnar sovandes i en hög på golvet om jag inte hoppar isäng nu natti!
    Men stackars bus!!
    Jättedumt att de inte gjorde som här.
    Lugnande direkt för att inte föstöra förtroendet som E har för tandläkaren och hela stället. Har funkat toppen!
    Godnatt
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-05-08 09:11:00 följande:
    Godmorgon sötfisar.Här var det minsann lugnt, jag som hade hoppats på lite hjälp angående klädval Kanske nån som smyger runt här inne trots tystnaden?Ska ju på dop idag och jag kan inte bestämma mej för vad Liam ska ha på sej. Pike eller skjorta? Blå jeans eller vita jeans?
    Godmorgon!
    Vita jeans och skjorta, tycker jag.
  • lillronya

Hej i tråden!
    Här verkar dte lugnt. Vad hittar ni på?

• lillronya
    Kristyr skrev 2010-05-08 21:37:05 följande:
    Näe dax att sova här och hoppas på att alla reor börjar snart! Natti natti!
    Grattis till lillpluttan!! Hoppas allt är bra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17