Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Eftersom jag inte får åka på salg så får man väll lov att tröst shoppa lite. Blev ju billgt på llm med momsfritt o 20%. Så 45 % rea

• SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-25 21:42:39 följande:
    Fast det är ju inte siffror på alla Jag köpte dom här på Lindex, tyckte dom var helt ok och framför allt helt ok priser
    Den med bilar är ju bara sååå fin! Hoppas att den finns på Lindex uppsala på onsdag!
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-25 21:43:49 följande:
    Vad blir det för nåt? Jag sitter med Småfolk solskyddsdräkten och igelkotts klänningen i korgen, ska bara bestämma mej för vilken t-shirt Liam ska få också
    Det blev molo lila stjärn 3/4 byxor, prästkrage pannband (problem med Sveas trollhår) och kaninklänningen. Jag är sååå lycklig över klänningen, helt otroligt att den fanns i rätt stl där. Så som jag har letat.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-25 21:43:49 följande:
    Vad blir det för nåt? Jag sitter med Småfolk solskyddsdräkten och igelkotts klänningen i korgen, ska bara bestämma mej för vilken t-shirt Liam ska få också
    Vilken igelkottsklänning?
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-25 21:53:21 följande:
    Kaniner och igelkottar var det visst www.luckylittleme.se/Graphics/Products/42664....
    Åhhhhhh himmel vilken underbar! Finaste småfolk ever. Synd att jag redan har en liknande t-shirt till Svea. annars hade jag köpt den direkt.

Grymt bra service på llm i dag.  Skrev en fråga för 10 minuter sedan o fick svar nu. *Gillar*
  • SmillaMilla
    högbergarna skrev 2010-05-25 21:43:36 följande:
    Mhmm.. Jag trodde jag fick det.. Hmm.. får kolla min mail igen!
    Alltså koden är nyhetsbrev
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-25 22:02:20 följande:
    Är sååå sur för att den klänningen inte finns i större storlekar
    Visst har du lila stjärn knickers till ella? Vad har du till dem?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-25 22:06:46 följande:
    Ja du, än har vi inte använt dem, men jag hade nog tänkt ha i alla fall flowerfield linnet till
    Aha, ja det kan ju vara snyggt. Har dock inte det. Men funderar på regnbågs t-shirten. Hmmm använder dock stjärntunikan o regnbågsleggins, lite enformigt kanske. Men ett vitt linne kan ju vara snyggt. Får Svea själv välja lär det väll bli bollibompa t-shirten, gamal o sliten, köpt på en marknad för 6 år sedan typ, o ja kvaliten är ju inte den bästa, så gahh så den ser ut.
  • SmillaMilla

Åhhhhh nu har vi varit o tittat på Sveas dagis som hon skall börja på i augusti. Ja jag har ju själv jobbat där så vet ju hur det ser ut Men Svea var lycklig. Det här kommer att bli grymt bra! 12 av 13 barn är födda 07 (som Svea). Bästa dagiset i hela kommunen.

Och så har vi varit på dagisavslutning. Snyft nu snart är mitt stora barn inget dagis barn längre, utan ett skolbarn. Helt otroligt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17