Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-11-18 09:03:23 följande:
    Ja, men det kanske skulle funka?! Så långt har jag inte tänkt
    Sitter och velar om lugg eller inte lugg eller klippa upp det till en kort page.
    Hmmm.... men kort kort skulle kanske vara lite häftigt Drömmer 
    Jaa, det tror jag! Lite tufft ruffs sådär Lättskött men modernt, bättre blir det ju inte! Särskilt när man har din benstruktur och kan bära upp frisyren jättesnyggt Kyss
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    Smuuultron! 

Jobbar du imorgon?Drömmer  Ingen mening att springa och leta efter dig om du inte är där  
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2010-11-20 18:40:58 följande:
    Näääe- jag har mängder med skolarbete som släpar efter pga Gekås så jag har EN ledig dag att göra tre veckors jobb på imorgonTyst Dessutom har min granne tydligen "pokerkväll"- jag skulle snarare kalla det superduperfestSkrikandes

Synd att vi inte träffas dock även om jag är glad att slippa stället
    Vad synd, jag och Lawoman ska dit Vet inte om jag tycker det är spännande eller skrämmande

• Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2010-11-20 19:12:24 följande:
    Efter att ha jobbat 6-15 idag så tror jag nog att du kan ställa in dig på skrämmande mycket folk och spännande aktivitet på leksaksavdelningen
    MMmmmm så skojsigt

Undras om alla andra tänker likadant som jag? "Tror jag tar leksakerna först för alla andra kommer att vara upptagna med billiga plastpåsar och Schampoo" ha ha ha .-D 
  • Everlonn
    H I L L A skrev 2010-11-20 19:27:18 följande:
    Kommer ni vara där när de öppnar ?

Vi ska åka nästa söndag.Tyst Enda dagen vi får barnvakt till alla kids.  
    Vet inte när de öppnar..vi åker buss upp och kommer väl frma vid 9-10 nånting *har stenkoll*
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2010-11-20 19:30:59 följande:
    Alla som ska åka dit inom två-tre veckor rekommenderar jag att hänga på låset för att sedan handla effektivt i tre timmar (dvs börja på leksaker) och därefter komplettera i all trängsel!
    Det lät ju upplyftande med tanke på att vi tydligen kommer 1-2 timmar efter öppnandetObestämd
  • Everlonn

Hittade detta och blev väldans nyfiken på vad det kan vara för kossor

Molo nyheder er i sigte.

Vi forventer de nye pre pre spring varer fra Molo i uge 47.

Glæd dig....

Printene er skønne og helt uimodstålige. Kan du huske koprintet?  I den kommende levering er der igen et helt vidunderligt print med køer.

Teddyfleecen kommer i nye flotte farver og der er rigtig gode print på t-shirts til både piger og drenge.

Så snart vi har varerne i hus vil de blive disponible i webshoppen.

• Everlonn
    ninmid skrev 2010-11-26 09:13:32 följande:
    Vill ni se bilder från en visning med MOLOs vårkollektion?

Ja tack
  • Everlonn

Ska bli spännande att se vad Stormis och co kommer hem med från Katvig idag  

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17