Inlägg från: Everlonn
|
-
-
Jaaa mera meraninmid skrev 2010-11-26 10:22:35 följande:Det kommer svart med färgglada stjärnor bla
Kan lägga upp fler bilder sen om någon vill se!
petitfashion.se/
Ääälskar glada blomprintet och illrosa/vitrandiga leggingsen! Och popcorn
-
Åhh kan dom inte komma hem snart från Katvig!
Är ju såååå nyfiken
-
Här leker Bus med 4 rackans ballonger...gissa vilka!Buttelina skrev 2010-11-26 14:29:38 följande:vad tyckte du om safari då? jag äälskade det! och bia med
-
Jaaaa hela vägen från Malmö i bil/tåg/buss och så mååånga veckor här hemmaButtelina skrev 2010-11-26 14:35:52 följande:vaa lever dom fortfarande
ahah
Attans så långlivade! Tror ajg ska mörda dom ikväll när Bus sover
Pratar ballonger här alltså
-
Förmodligen...Kristyr skrev 2010-11-26 14:36:31 följande:ja.. när öppnade det? Fast de lär väl inte komma förrän sent... -
Tjyvläst lite hos danskorna om Katvigsalgen
Verkar som priserna stigit..igen!
Men att det fanns stövlar där blir jag glad över
Hoppas bara att de fanns i rätt storlek 
3 med print for 275kr ( der er det "nye" små æbleprint i lilla eller grøn og meget med striber )
3 ensfarvet for 200kr
3 velour for 450kr
Der er masser af tøj, gummistøvler, strømper/busker, og lidt jakker og nogle soveposer.
Intet sengetøj eller regntøj
Næsten ingen kø ved betalingen her kl 11.00
Et udemærket lagersalg, dog i den dyre ende.
-
Nix..dumma katvig att höja priserna igen! Det är ju dom enda som höjer..IdaT och Molo ligger ju på samma priser år efter år..Kristyr skrev 2010-11-26 15:18:16 följande:hmm då blir ju sakerna med print (inkl ränder?) inte så billigt
Jag har mest efterfrågat stövlar och mössor så jag håller tummarna för nåt kul
-
Stormis hittade stövlar till mig!
*glad*
-
He he jag är en stöveltok, 4 par stövlar är helt okSmultronhjärta skrev 2010-11-26 19:42:20 följande:Fast 4 par gummistövlar kanske borde dra ner den braiga känslan, har köpt stövlar på varenda salg..hur många par behöver ett barn??
Bus hade 6 par i somras
Skulle kanske sagt till Stormis att 3-4 par hade varit helt ok