Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Tur att det gick bra ändå! Mycket stolt unge kom ut därifrån och deklarerade att tandläkaren sugit ut alla tandtrollen och att Bus hade en lagad tand
Tur att det gick bra ändå! Mycket stolt unge kom ut därifrån och deklarerade att tandläkaren sugit ut alla tandtrollen och att Bus hade en lagad tand Ser att ni pratar dagis.... Jag tillhör en av dom som skolat in sitt barn vid 12 månades ålder trots ekonomiskt möjlighet att låta bli.... FY mej!! ![]()
Detta pga att jag inte klarar av att vara hemma. Själviskt kanske i en dels ögon men jag resonerade som så att glad mamma ger glad dotter. Jag jobbade till dagen innan T föddes och jobbade min första dag när hon va drygt 3 månader. Sen var det ett evigt pusslande för att få ihop vardagen med mitt jobb/ Vs jobb och T. När hon "äntligen" fyllde 1 blev det hela mycke enklare. Hon började då på dagis 4 dagar i veckan, 6 timmar om dagen. Dessutom var hon ju helt ledig var fjärde vecka då V har frivecka. Nu har jag bytt jobb och vid en ålder av 2,5 går hon på dagis ons-fre, 3 veckor och ledig en. Så total 9 dagar i månaden. Detta är för mej och mitt psyke en nödvändighet ![]()
Låter som sagt totalt vrickat i en dels öron, men inte älskar henne mindre för att vi vill jobba lite samtidigt. Att jobba lite nu gör ju att vi dessutom kan göra det under en längre period och på så sätt aldrig få någon tuff tid på dagis. Jag hoppas att jag kan fortsätta ha de såär till hon börjar skolan, jag/vi trivs sååå bra med detta!
På tal om dagis
Dags att hämta!
Åhhhh vilken underbar post jag fick idag!
Rena godiset för ögonen! Gula, oranga, cerisa, lila och gröna småfolksvelourisar och turkosa velourisar från Jny, allt från underbara SmåVi ![]()
Rena godiset för ögonen! Gula, oranga, cerisa, lila och gröna småfolksvelourisar och turkosa velourisar från Jny, allt från underbara SmåVi Slängde in min shopping från b&r i bt ![]()