Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-03-31 20:44:57 följande:
    Nu kör vi till sthlm... Min morfar ligger för döden och familjen har blivit inkallad till sjukhuset :( varför kan dom inte leva för alltid??? Skriver här för att om jag har köpt nåt av någon på Facebook som ser här så vet ni varför det inte blir betalt i helgen.... Och så för att det känns bra att skriva lite... Någonstans...
    Kramar
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Helle skrev 2011-03-31 22:06:48 följande:
    Det är så himlans lugnt här inne nu för tiden. Man saknar ju liksom alla Hjärta Inte för att jag har haft så mycket tid att vara aktiv, men jag tror ni förstår vad jag menar
    Förstår precis!

Saknar öset som var innan.
  • lillronya
    Helle skrev 2011-03-31 22:15:09 följande:
    Mmm, och såna här veckor när mannen är borta och jag är helt allena så behövs lite annat sällskap än bara bokföringen
    Kristyr skrev 2011-03-31 22:08:21 följande:
    blev 3 blingo köp på T... nya kläder från denna säsong för 389:- är ett ganska bra pris
    1 par leggings, 1 par byxor och en långärmad tröja..
    Nice. Bilder?
    Jag har mest shoppat till mig själv på sistone, men hoppas på att få hem lite Molo till barnen snart. 

Ja det är sällskapet här med goa folket man saknar ju.
    Bokföring är inget trevligt sällskap alls.
  • lillronya
    stökmamma skrev 2011-03-31 22:25:23 följande:
    säger go kväll jag

har hänt nåt kul? 
    Gokväll!
    Vet inte om det hänt nåt kul.
    Men jag är löljigt nöjd med dagens ot post.

Allt bra hos er?
  • lillronya
    stökmamma skrev 2011-03-31 22:35:23 följande:
    ååå, va då för nåt?
    här väntar och väntar vi på hajskor...

Annars är allt bara fint här
    hos er? 
    Åh vad tråkigt att vänta!

Fick hem ett par hängslejeans som är köpta på kappahl.

Allt bra här med.
  • lillronya
    Helle skrev 2011-03-31 22:36:31 följande:
    www.trendsales.dk/annoncer/molo-bluse-m-lam/2...
    O nya lamm
    Åh så fin!!
    ChokladMoshin skrev 2011-03-31 22:36:31 följande:
    Halloj,
    kikar in mitt i allt packande, tänk det tar aldrig slut......här finns ju galet mycket saker.
    Fick så mycket fin post idag, bla Katvig Seaweed/mint t-shirt till sonen så fin irl. Hjärta
    Hej!
    Är INTE avis på dej alls när det gäller packandet!
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-03-31 23:00:54 följande:
    Näe, var inte det.
    Fy, ska aldrig flytta med småbarn igen, kräks på det och barnen har ju så tråkigt.
    Känner mig verkligen som världens sämsta mamma som inte hinner göra nåt alls med dom.
    Men på söndag flyttar vi hem till mamma och pappa och då lär dom bli bortskämde så det räcker och blir över
    Åh ska ni flytta hem till dina föräldrar sålänge?
    Blir ju intressant.
    Vi bodde hos mina i tre veckor en gång.
    Gick ok, men är inget jag vill göra för ofta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17