Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-04-01 17:27:19 följande:
    Åhhhhhhhhhhhhhhhhh SMÅFOLK Hjärta

I dag har jag fått mååånga paket med småfolk. Galet kär i dem. 

På väg hem från tullen berättade jag för Svea vad det var i paketet. Hon blev gör arg när jag sa att det bland annat var en klänning med lila ugglor. Näää det ville hon inte ha, hon ville ha rosa. Men när vi väl hemma öppnar paketet och det var en klubba i så då helt plötsligt älskade hon den. Tack småtting

Lägger in bilder i bt  
    Åh så mycket fint du shoppat!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2011-04-01 17:45:01 följande:
    AHHHHHHHHHHHHH FÅTT MAIL Om SALG =O................ va fasiken dn ska ju inte vara redna..... =O, har ju inte hunnit samla buffert..... fler som fått mail?!

Molo salg fremrykket for at gøre plads til nye produkter!
    LAGERSALG
    molo kids holder stort lagersalg
    baby & børnetøj 0-12 år

- kollektionsprøver
    - fotoprøver
    - lagerrester

Onsdag den 6. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 7. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 8. november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 9. november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 10. november, kl. 10.00-16.00

Bemærk ny adresse:

KULTURHUSET DOCKEN, FÆRGEHAVNSVEJ 35,
    2100 KØBENHAVN Ø
    (For enden af vejen lige før Baltikavej)

Vi bor 15-20 minutters gang fra Nordhavn station.
    Linie 26 (færgehavn nord) kører til døren på hverdage.

Der er rigeligt med parkeringspladser og P-vagter til at hjælpe jer, så stop ikke havnetrafikken ved at parkere uden for de anviste pladser.
    SÆRTILBUD Alt babyetøj i str. 56 - 92 30% extra
    (gælder dog ikke fleece og overtøj)

HUSK KONTANTER!!! Der vil blive fyldt op alle dage - så længe lager haves. Det kan altså også betale sig at komme om søndagen.

Af sikkerhedsmæssige årsager er det ikke tilladt at medbringe barne- eller klapvogne i lagerhallen.

Varer købt på lagersalg returneres eller byttes ikke
    JA, ja, ja....
    april april
  • lillronya
    Helle skrev 2011-04-01 21:33:12 följande:
    Tjejer, vad gör ni? Jag har tråkigt Mannen har varit borta sen i söndags och det finns inget roligt på TV och nu orkar jag inte med mer bokföring
    Hejsan!
    Nu landade jag här.
    Barnen och jag har tittat på talang och käkat chips.
  • lillronya
    Helle skrev 2011-04-01 21:42:21 följande:
    Myyys Hjärta 
    Mina små sover sen ett par timmar tillbaka så jag är allena, fast det är nog lika bra att de sover

Ja de små sover här också. Och M är iväg. Fick igång trallen idag och brummade iväg.
    Så vi var inte så många i soffan idag.

Nu har jag brett mackor till morgondagens utflykt.
    Dax för DM i innebandy.
    Tjejerna ska försvara förra årets guld.
  • lillronya
    Helle skrev 2011-04-01 22:03:35 följande:
    Vad kul att va "innebandy-mamma". Jag har själv sportat mycket när jag var yngre och min pappa var ofta med. Jag hoppas att någon av mina killar vill börja sporta när de blir lite större. Hoppas det går bra för tjejerna.
    Busbellan skrev 2011-04-01 21:49:57 följande:
    Imorgon tror jag det blir en sväng till Hallon och hämta min beställning, lär väl slinka med nåt mer när jag väl är där också
    Det är ju lätt hänt Finns där mycket fint?

Ja det är jättekul!
    Var ju lagledare/tränare i några år innan, trots att jag aldrig spelat själv egentligen.
    Men det gick bra sålänge de inte var så stora.
    Vi är alltid med, någon av oss nästan.
    Men imorgon hänger vi med båda.
    Har fixat barnvakt och grejat.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-01 22:09:10 följande:
    Var ska de nånstans och spela?
    Hoppas de vinner!

Nora har gått i flera dgara med en "matchens lirare" t-shirt hon fick på cupen, fanns bara damstorlakr och xs var slut så hon har en t-shirt i storlek s, minst sagt stor

Hon blev så glad över att vinna det priset. Hon är ingen som direkt märks på planen. Gör inte mycket mål och så men slår aldrig en passning fel, så hon behövde det för självförtoendet
    De ska spela i Trelleborg, så det blir en tidig morgon.
    Går de vidare så är det i Malmö på söndag.
    Så vi tänker våldgästa Titti isf och sova där.

Åh vad roligt att hon blev matchens lirare!
    Förstår att hon är stolt!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-01 22:18:56 följande:
    Det är perfekt att ha lite vänner utspridda överallt, alltid nån att våldgästa
    Hoppas verkligen det blir Malmö för er också då!

Ja det är perfekt!

Ja det hoppas jag med.

Nu får jag nog titta lite på BB här. Tycker att det är rätt kass, men de andra tittar. Så jag får väl vara lite social.

• lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-03 20:25:59 följande:
    Jag behöver hjälp nu!

Basic tunikor/klänningar!?

Har ett par singoallor från me&i men behöver fler!  Hade i fjol även en pikéklänning, super fin! Ja, som sagt, vanligt enkla modeller!

VAR hittar jag det!?!?
    Jag gav upp letandet och beställde från lilla ego.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17