• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    LitenBlomma skrev 2011-02-06 15:37:44 följande:
    Butte: Tack för en jättefin Kik Kid klänning! Tyvärr så satt den inget vidare på Meja, hon måste vara toksmal! Förvånad
    förresten du fick väl inte den nyligen? är ju längesen jag skickade den Förvånad
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Mamma till Simon
    SmillaMilla skrev 2011-02-06 18:12:20 följande:
    OT, men vad köper man till en 1 åring?

Mamman gillar danskt, men lite tråkigt med kläder kanske. Kan man köpa en filt
    klart du kan
  • LitenBlomma
    Buttelina skrev 2011-02-06 18:12:47 följande:
    förresten du fick väl inte den nyligen? är ju längesen jag skickade den Förvånad
    Nej nej, fick den för ett tag sen. Men Meja och Ida har haft/har feber här hemma, är inne på 16:e dagen nu Provade den först idag och i armarna var den bra men hon måste vara übertanig för den satt som en säck Drömmer
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2011-02-06 18:12:20 följande:
    OT, men vad köper man till en 1 åring?

Mamman gillar danskt, men lite tråkigt med kläder kanske. Kan man köpa en filt
    Filtar är ALLTID uppskattat Annars tycker jag att Sebra har såå mycket fina leksaker till barn, virkat och trä, precis i min smak Och sånt som man sparar och inte "skräp"
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Greksmurfen
    Ocikatten skrev 2011-02-06 17:54:52 följande:
    Och tack alla ni andra oxå - kul att träffas live!
    Synd att ni fick åka hem Greksmurfen, hoppas ni slipper magsjukan...
    ja maxen ha kräksjukan det e säkert...han ha inte fått behålla ngt i magen:(......just nu e han bara trött=( å bara ligger i sängen...inte mga knop där=/...................gah det är nu man vill vara två pers=(
    mamma till Maximilian född 081028
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-02-06 18:19:34 följande:
    Filtar är ALLTID uppskattat Annars tycker jag att Sebra har såå mycket fina leksaker till barn, virkat och trä, precis i min smak Och sånt som man sparar och inte "skräp"
    ja visst är en fin molo filt inte så tokigt
    Var kan man hitta Sebra på nätet?
  • Busbellan
    LitenBlomma skrev 2011-02-06 18:18:50 följande:
    Nej nej, fick den för ett tag sen. Men Meja och Ida har haft/har feber här hemma, är inne på 16:e dagen nu Provade den först idag och i armarna var den bra men hon måste vara übertanig för den satt som en säck Drömmer
    Hur stor är hon och vilken storlek är det på klänningen?
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2011-02-06 18:23:56 följande:
    ja maxen ha kräksjukan det e säkert...han ha inte fått behålla ngt i magen:(......just nu e han bara trött=( å bara ligger i sängen...inte mga knop där=/...................gah det är nu man vill vara två pers=(
    MAssa kramar till er. Så synd att ni var tvugna att åka hem.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-06 18:05:18 följande:
    Men hoppsan då, ni som skulle kela, eller!?
    jadå..vi kelade..Han tyckte att vi skulle kela jäkligt nära, så pass att han hoppade upp på mig när jag låg i sängen och S L I C K A D E upp mig i hela ansiktet Fick ju råpanik
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • LitenBlomma
    Busbellan skrev 2011-02-06 18:27:57 följande:
    Hur stor är hon och vilken storlek är det på klänningen?
    Hon är ca 97-98 cm lång, brukar ligga på normalkurvan på vikten. Klänningen är i stl 110.
    Har sett flera barn i den klänningen och den ser ju sååå fin ut, väldigt smal i modellen. Kan ju inte ta en stl mindre heller för den satt precis lagom i armarna
    -02 -08 -09 & BF mars -11
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17