• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    LitenBlomma skrev 2011-02-06 18:33:14 följande:
    Hon är ca 97-98 cm lång, brukar ligga på normalkurvan på vikten. Klänningen är i stl 110.
    Har sett flera barn i den klänningen och den ser ju sååå fin ut, väldigt smal i modellen. Kan ju inte ta en stl mindre heller för den satt precis lagom i armarna
    Kinstigt att den inte satt bra Obestämd
    Ella är några cm längre och hon kan ha både 104 och 110 och hon är ändå ganska smal
    Mamma till Nora, August och Ella
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 18:31:01 följande:
    jadå..vi kelade..Han tyckte att vi skulle kela jäkligt nära, så pass att han hoppade upp på mig när jag låg i sängen och S L I C K A D E upp mig i hela ansiktet Fick ju råpanik
    ha ha du är underbar
    Han visste verkligen då vem han skulle gå på
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2011-02-06 18:23:56 följande:
    ja maxen ha kräksjukan det e säkert...han ha inte fått behålla ngt i magen:(......just nu e han bara trött=( å bara ligger i sängen...inte mga knop där=/...................gah det är nu man vill vara två pers=(
    åh stackars liten! Gick hemresan bra?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Greksmurfen
    jadå..vi kelade..Han tyckte att vi skulle kela jäkligt nära, så pass att han hoppade upp på mig när jag låg i sängen och S L I C K A D E upp mig i hela ansiktet Fick ju råpanik
    ja du gav mej å malou ett skratt på ovanvåningen iaf =P
    lillronya skrev 2011-02-06 18:29:28 följande:
    MAssa kramar till er. Så synd att ni var tvugna att åka hem.
    ja vilken otur man kan ha=/..... fick reda på att svärföräldrarna kör hem maken från kalmar ikväll tack å lov..........
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 18:35:02 följande:
    åh stackars liten! Gick hemresan bra?
    jo både max å melina sov störredelen. men i stort ssett så fort vi kommit hem så var dettotalbyte för maxen =/...
    bläääääää har fått nog av kräk å bajs nu =P...maken har å ta igen nu

fick i han en piggelin nu som syrran varit å handlat åt mej hon lämnade den utanför dörren å tog nga meters avstånd 
    alla hatar kräkisen kan man lugnt påstå
    mamma till Maximilian född 081028
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-02-06 18:38:48 följande:
    ja du gav mej å malou ett skratt på ovanvåningen iaf =P
    lillronya skrev 2011-02-06 18:29:28 följande:
    MAssa kramar till er. Så synd att ni var tvugna att åka hem.
    ja vilken otur man kan ha=/..... fick reda på att svärföräldrarna kör hem maken från kalmar ikväll tack å lov..........jo både max å melina sov störredelen. men i stort ssett så fort vi kommit hem så var dettotalbyte för maxen =/...
    bläääääää har fått nog av kräk å bajs nu =P...maken har å ta igen nu

fick i han en piggelin nu som syrran varit å handlat åt mej hon lämnade den utanför dörren å tog nga meters avstånd 
    alla hatar kräkisen kan man lugnt påstå
    han var inte såååå sugen att åka hem..
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2011-02-06 18:25:37 följande:
    ja visst är en fin molo filt inte så tokigt
    Var kan man hitta Sebra på nätet?
    LLM bland annat Är ju danskt så det är inte ens OT
    Hahaha jag döör! Han som är så liten och smidig dessutom Jag fick mig också många goa pussar men jag var ju inte räddiallafall
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-02-06 18:53:16 följande:
    Hahaha jag döör! Han som är så liten och smidig dessutom Jag fick mig också många goa pussar men jag var ju inte räddiallafall
    ja men en virkad docka kanske.
  • Lalalong

Tack alla för idag! Jättetrevligt att träffa er. Smått surrealistiskt först att se alla barn IRL...

Hoppas inte Alvas "små" utbrott störde er allt för mycket!
    Hon blev småkär i Busbellans Nora i alla fall som var snäll och lekte lite med henne Nikita låg högt på listan också verkade det som  

Klara 060504, Alva 100117
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2011-02-06 18:53:16 följande:
    Ha ha Vi har upplevt mycket redan jag och den där hunden, först är han helt uppspelt och hoppar på vår uppblåsta madrass som visst låter rätt mycket när man blåser upp den, vi får klopyspunka som jag och Stormis försöker fixa med silvertejp kvart över tre på natten,sen kommer hunden preciiis när jag ska till att  somna och jag råkar väcka heeela husetSkäms Dessutom funkar silvertejp riktigt dåligt som pyspunkelagare så jag vaknade tre timmar senare på golvet Ja jäklar vilken cirkus mitt i natten ha ha
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 19:02:09 följande:
    Ha ha Vi har upplevt mycket redan jag och den där hunden, först är han helt uppspelt och hoppar på vår uppblåsta madrass som visst låter rätt mycket när man blåser upp den, vi får klopyspunka som jag och Stormis försöker fixa med silvertejp kvart över tre på natten,sen kommer hunden preciiis när jag ska till att  somna och jag råkar väcka heeela husetSkäms Dessutom funkar silvertejp riktigt dåligt som pyspunkelagare så jag vaknade tre timmar senare på golvet Ja jäklar vilken cirkus mitt i natten ha ha
    Låter som en helt vanlig lördag kväll/natt Flört 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17