• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-02-06 18:58:06 följande:
    Tack alla för idag! Jättetrevligt att träffa er. Smått surrealistiskt först att se alla barn IRL...

Hoppas inte Alvas "små" utbrott störde er allt för mycket!
    Hon blev småkär i Busbellans Nora i alla fall som var snäll och lekte lite med henne Nikita låg högt på listan också verkade det som  
    Tack själv!
    Alva störde inte alls. Så söt!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 19:02:09 följande:
    Ha ha Vi har upplevt mycket redan jag och den där hunden, först är han helt uppspelt och hoppar på vår uppblåsta madrass som visst låter rätt mycket när man blåser upp den, vi får klopyspunka som jag och Stormis försöker fixa med silvertejp kvart över tre på natten,sen kommer hunden preciiis när jag ska till att  somna och jag råkar väcka heeela husetSkäms Dessutom funkar silvertejp riktigt dåligt som pyspunkelagare så jag vaknade tre timmar senare på golvet Ja jäklar vilken cirkus mitt i natten ha ha
    asg
  • Busbellan
    Lalalong skrev 2011-02-06 18:58:06 följande:
    Tack alla för idag! Jättetrevligt att träffa er. Smått surrealistiskt först att se alla barn IRL...

Hoppas inte Alvas "små" utbrott störde er allt för mycket!
    Hon blev småkär i Busbellans Nora i alla fall som var snäll och lekte lite med henne Nikita låg högt på listan också verkade det som  
    Tycker inte alls hon störde
    anns ju många som kunde låte högt där
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Lalalong
    lillronya skrev 2011-02-06 19:10:22 följande:
    Tack själv!
    Alva störde inte alls. Så söt!
    Vad skönt! Tack {#emotions_dlg.flower}
    Busbellan skrev 2011-02-06 19:11:33 följande:
    Tycker inte alls hon störde
    anns ju många som kunde låte högt där
    Haha, jo det är sant!
    Klara 060504, Alva 100117
  • Smultronhjärta

..och nu flickor ska ni få höra.. Eftersom vi har helg även imorgon så har vi nyss ätit tacos,tar ett glas vin och ser på Melodifestivalen Känns det igen?

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 19:22:15 följande:
    ..och nu flickor ska ni få höra.. Eftersom vi har helg även imorgon så har vi nyss ätit tacos,tar ett glas vin och ser på Melodifestivalen Känns det igen?
    Låter härligt!
    Jag sitter här för jag vågar inte titta på tv. Då somnar jag nog.
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-02-06 19:25:00 följande:
    Låter härligt!
    Jag sitter här för jag vågar inte titta på tv. Då somnar jag nog.
    shoppades det nått idag då?
  • Buttelina
    LitenBlomma skrev 2011-02-06 18:18:50 följande:
    Nej nej, fick den för ett tag sen. Men Meja och Ida har haft/har feber här hemma, är inne på 16:e dagen nu Provade den först idag och i armarna var den bra men hon måste vara übertanig för den satt som en säck Drömmer
    oj stackars er men vad skumt
    LitenBlomma skrev 2011-02-06 18:33:14 följande:
    Hon är ca 97-98 cm lång, brukar ligga på normalkurvan på vikten. Klänningen är i stl 110.
    Har sett flera barn i den klänningen och den ser ju sååå fin ut, väldigt smal i modellen. Kan ju inte ta en stl mindre heller för den satt precis lagom i armarna
    oj men vad långa armar hon måste ha måste vara där skon klämmer om man säger så isabel är 110 cm och den satt perfekt på henne :-O både i längd och armlängd :-O
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 19:22:15 följande:
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥

Jag sitter här med lite smått ångest för att jag faktistk SKA jobba i morgon... vi brukar jag oxå ha helg på måndagar...
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • h80

Kom precis på att barnens ena kusin fyller 1 snart. Jag har köpt lite leksaker, men skulle vilja köpa nått klädesplagg också, nån som har sett nått fint på rean till en kille, storlek 86? (hans mamma handlar i princip bara på coop o lindex, så det är skoj om det är nått lite roligare)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17