• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2011-02-06 19:58:30 följande:
    Ja det gör det ju.

Har kollat igenom mina bilder nu och det var inte så många, men stormis och smultron är med på nästan alla.
    Ha ha..men så var vi väl "gladast" också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-02-06 20:00:29 följande:

Men brukar det inte vara så
    Jo
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 20:03:12 följande:
    Ja ni var kanske det.
    Så himla roligt att ha er här allihop!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Everlonn

Tack för jättetrevlig träff!Hjärta Jag är heeeelt dötrött nu Men det var härligt att träffa alla och snacka och dricka lite

Mamma till N -95 och Bus -07
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 20:03:12 följande:
    Så glad är desamma som full i din värld, spännade dehär med dialekter och ords betydelser i olika delar av landet
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-02-06 19:57:30 följande:
    Ska du inte ta 98/104? Även om det funkade så är det väl snyggare med den större?
    Men det är ju iofs smart när de kan dela.
    ja 98/104 satt ju bäst, men 86/92 funkade också på henne. Får se hur jag gör...kanske kör på sköldiströja till henne och body + haremsbyxa till Mateo?? Tyckte de var riktigt fina på honom.
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-02-06 20:05:23 följande:
    Tack för jättetrevlig träff!Hjärta Jag är heeeelt dötrött nu Men det var härligt att träffa alla och snacka och dricka lite
    Tack själv!
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-06 20:07:51 följande:
    Så glad är desamma som full i din värld, spännade dehär med dialekter och ords betydelser i olika delar av landet
    Zvartaliljan skrev 2011-02-06 20:08:50 följande:
    ja 98/104 satt ju bäst, men 86/92 funkade också på henne. Får se hur jag gör...kanske kör på sköldiströja till henne och body + haremsbyxa till Mateo?? Tyckte de var riktigt fina på honom.
    Det låter som en bra plan, tycker jag. Harensbyxorna var superfina!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2011-02-06 18:48:34 följande:
    han var inte såååå sugen att åka hem..
    HAHAHnä vet det....det enda han har sagt är att får vi hem kräksjukan så tar han semester... ja e ju typ immun lr ja har aldrig haft att... men han blev ordentligt magsjuk sist maxen drog hem att ;)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Zvartaliljan

Smultron - vilket ställe är billigast att handla flytande omega3 på? Tänkte om det skiljer mycket i pris mellan olika ställen. Får ta o köpa det på tisdag när vi ska in och allergitesta Mateo.

Han sov förresten en hel timma på hemvägen....rekord för hela helgen ju...somnade en liten bit utanför örkel o sov hem till Sofia men vaknade så klart så fort bilen stannade *suck*. O då var man ju pigg o gla igen, sovit jättemycket tyckte han...men nu så låter det som pappa är i full gång med att försöka söva honom igen...

• Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2011-02-06 20:14:11 följande:
    Smultron - vilket ställe är billigast att handla flytande omega3 på? Tänkte om det skiljer mycket i pris mellan olika ställen. Får ta o köpa det på tisdag när vi ska in och allergitesta Mateo.

Han sov förresten en hel timma på hemvägen....rekord för hela helgen ju...somnade en liten bit utanför örkel o sov hem till Sofia men vaknade så klart så fort bilen stannade *suck*. O då var man ju pigg o gla igen, sovit jättemycket tyckte han...men nu så låter det som pappa är i full gång med att försöka söva honom igen...
    Enklast är att du köper det på Apoteket, börja med Eskimo kids som kostar 99:-. Ibland får man testa olika varianter men denna är "billig" att börja med

Får hoppas att han sover bättre i natt!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17