Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2011-04-11 20:31:44 följande:
    nähääää dax att sanera bort lera från skalkläder och sedan umgås lite med diskmaskinen...
    Fy för lera!

Här har vi nu äntligen torrt så att barnen kan vara ute utan skalkläder. Om de nu inte ska blaska med vatten som mina gör hela tiden.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-04-11 20:36:36 följande:
    det var torrt... sedan kom det regn i natt...

Så mkt lera är de t inte, men de ska torkas av lite iaf.

Men det första han gjorde när han kom till dagmamman var att sätta sig på det lerigaste stället och gräva med en grävmaskin
    Så typiskt!
    ängeln83 skrev 2011-04-11 20:42:09 följande:
    Hej hej sötfisar.

Nu var det ett tag sen igen jag kikade in, har haft ett par riktigt jäkliga veckor men nu känns det som att jag börjar bli jag igen, efter typ 10 läkarbesök, snack med kurator och anti depp piller, fy vilken resa det varit.
    Och shopping har jag inte alls orkat tänka på men nu börjar jag bli lite sugen på att klicka hem nåt fint.
    Hej!
    Vad skönt att du mår bättre nu.
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-04-11 21:23:00 följande:
    Klart han ska få kladda

Men hoppas gräsmattorna torkar upp igen efter regnet och det inte kommer mer regn..
    Ja det är klart!

Regn är trist. Det är så skönt när man bara kan hoppa i gympadojorna och gå ut.
    Greksmurfen skrev 2011-04-11 21:24:21 följande:
    hej hopp ala  =)............
    sydde in första singoalla klänning å leggings igår till melina=) sååå sött blev det å inte alls svårt =)....så nöjd =)...
    shoppingen får st lite still här =/ lite kärvt på kontot.. lr ja lite ns blir det ju i helgen ;)... baby å barn mässan =).......... ska dit på lör
    Hej hej!
    Vill se bild ju.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-12 20:34:33 följande:
    HO HO, VAR är alla!?!?
    HÄR är jag iaf!

Hemkommen från gympa med småttar och sen orkesterövning med M.
    M är nu officiellt medlem av orkestern. Hon ska få vara med slagverkarna och "skramla med nåt" så hon har en plats även vid stillastående arrangemang.
    Innan var tanken att hon "bara" skulle vara tamburmajor när de marcherade.
    Nu fick orkesterledaren nys om hennes tidigare utanförskap i skolan och sånt gillades visst inte.

Behöver jag säga hur hur glad jag är? För att inte tala om hur glad HON är.

Ursäkta ot, men jag hade ingen här att dela det med.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-12 20:43:06 följande:
    ÅÅÅÅÅÅ va roligt!!! Hon är sååå himla härlig på alla sätt! Fattar inte att tjejer kan va så dumma mot varandra! Detta kommer bli perfekt!

Ja det kommer det verkligen bli!
    Hon trivs så bra med orkestermedlemmarna och har gjort det länge. Men när ÄR hon en av de ju.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2011-04-12 20:45:46 följande:
    Hjärtaåhh va skönt för er å fränmst henne =)
    JA det blir toppen det här!

Men vilken jobbig pärs du har haft!
    M har snedtänt på lugnande och det var hemskt!
    Hoppas det bara var någon tillfällighet och inget annat.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2011-04-12 20:59:37 följande:
    mm saken hör ju till det att ja hade iknande när maxen föddes =/ å då var det ingen narkos :/ sen skedde det lite när melina föddes med..... blir orolig eftersom lillebror hade EP å det kan ju vara genetiskt med... även om ja verkligen inteh är som han....men kan ju ha en viss känsligt huvve som reagerar i mer stresssituationer typ.....hmm nä ska inte ta ut ngt i förskott...ta en sak i taget helt enkelt.....

bara att man börjar ju tänka dest omer när en läkare säger så=/....
    hur gammal var M ?!? å hur tedde hon sig?
    Låter läskigt, men ja ta en sak i taget.
    Gå och kolla upp läget ich utgå från det sen.

M var väl ca tio år.
    Hon är superrädd hos tandläkaren så hon fick lugnande.
    Medlet tillsammans med rädslan troligen gjorde att hon blev alldeles hysterisk istället för lugn och dåsig.
    Hon bara skrek och slängde sej omkring och fäktade och hade sej.
    Det  var hemskt!!
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2011-04-12 21:21:30 följande:
    usch va läskigt å se på å inte kunna göra ngt =/ för du var med henne antar ja.......

jag tro inte ja vill veta hur ja tedde mig =P......jobbigt att inte minnas  det hela  med =P............
    Ja jag var med och fick försöka ta mej hem med det där.
    De ville inte ha oss där...

JA fy vad jobbigt att du inte vet vad som hände! Går ju liksom inte att bearbeta då.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-12 21:28:48 följande:
    Hej på er!
    Sätter mig här en stund innan jag stupar i säng
    Lååång dag i skolan idag 8-17, vilket betyder pluss 1,5 timme för oss som åker
    Tur att det inte är ofta det är såna dagar
    Hej!
    Fy vilken lång dag!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17