Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-13 19:52:53 följande:
    Ja jag är här, då och då i alla fall
    .
    SmillaMilla skrev 2011-04-13 19:55:08 följande:
    Lillronya: jag är också här.
    Åh vad roligt!
    Lite sällskap!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-13 20:01:49 följande:
    Känner att jag måste börja finansiera salgen snart, men det är ju inte lätt när tradera går så uselt
    Behöver rensa i barnens garderober också. Har nog inte så mycket som är för smått, däremot mycket som aldrig används
    Jag börjar också få lite panik här för att kläder måste säljas men ingen vill köpa.
    Buttelina skrev 2011-04-13 20:11:44 följande:
    åh isabel är så glad här hemma just nu hon går omkring i sin lindex jeanskappa.. hade eg inte tänkt köpa den för hon har typ 700 jackor MEN när den hängde där för 90kr kunde jag inte motstå köpte den kappan, 8 par stumpor, en rosa skjorta till lillebror och en par tuffa puffiga shorts till bella för ynka 240kr. bara kappan kostar annars 300
    Åh vilka fynd!!
    A älskar också sin kappa. Den är ju så f in!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-13 20:29:42 följande:
    ja, vad gör man då liksom? Är i alla fall glad över de 2000 danska jag redan har här hemma
    Ja du..
    Jag får väl tummen ur och säljer syskonvagnen, kanske.
  • lillronya
    movie skrev 2011-04-13 21:00:45 följande:
    Kikar in och säger hej Har hållit mig borta då vi sparat alla pengar till våran resa och ångrar nu att jag kikade i bildtråden, herrejösses så mycket underbara kläder, shopping och finaste barnen! Har till och med hållit mig borta från alla nätbutiker så jag vet inte ens vad som kommit nyttSkäms . Åker den 29 april och kommer hem 11 maj efter det ska jag tillbaka till danske shopping världen

Ha det gott allihop!
    Åh vad härligt med en resa!
    Ha det så mysigt!
    Och välkommen tillbaka sen.
  • lillronya

Gomorgon tjejer!

SmillaMilla skrev 2011-04-14 08:03:44 följande:
    Busbellan: inget allvarligt. Tyckt att svea behövde gå till dagis några timmar i dag. Hon har ju knappt varit dit på en månad och nästa vecka skall hon vara ledig. Men hin var jätte ledsen när jag lämnade henne. Fy vad hemsk jag känner mig. Sitter ju ändå hemma med en febrig anton. Fast samtidigt skall jag iväg i dag till sjukhuset och då är det ingen höjdare att ha henne med.
    Jobbigt.. Kramar
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-14 08:22:42 följande:
    Fick samtal från Noras läkare idag på morgonen eftersom svaret på biopsin kommit och precis som vi väntade så var det celiaki. Känns ändå skönt att få det bekräftat.
    Nu ska vi bara få hem ett läkarintyg att lämna till skolan sen kör vi på med glutenfritt
    Vad skönt att få svart på vitt, även om det är jobbigt.
    Kramar
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-04-14 10:45:07 följande:
    Ja tydligen Har ju haft det lite kämpigt det sista och tyvärr har ju leveranserna drygt lite, dåligt av mej men jag tycker ändå inte det är befogat att bli avstängd. Iså fall kan dom skicka ut en varning eller nåt innan.
    Har en köpare som vann ett linne av mej i början av mars som nu har 16 negativa men hon är minsann inte avstängd.
    Fy vad kass!!
    Verkligen helt galet!
    Kramar
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-04-14 10:57:12 följande:
    Ja en varning borde man väl få i alla fall?

Hej tjejer!

jag har shoppat en ny vagn nu på morgonen *bye bye salg*

Skämt åsido så ska dubbelvagnen säljas så jag borde kunna åka på salg ändå. 
    Vad blev det då?

Här ska också syskonvagnen säljas och säkra min salg.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-04-14 13:42:53 följande:
    haha vi behöver nog shoppa lite mer jag har städat hela lgh och sen gjorde vi våfflor till lunch
    Alex fyller 4 år på måndag så i helgen är det kalas för hela slanten jag ska göra en tårta för lillebror gillar inte sylt som det är i köp tårtor.. dessutom önskade han en batmantårta men vet du vad det kostade :-O

Tårta för 6 personer
    Baspris 195kr
    Tillägg
    batman bild 120
    byta ut sylten mot något annat 60kr :-O

SÅ tårta till 6 pers skulle i så fall gå på 365kr Förvånad tror inte det va Drömmer så jag kommer göra en tårta med apelsinmousse och nutella och sen svart marsipan och så har jag köpt en batman gubbe som jag ska stoppa i tårtan haha nöden har ingen lag.
    Tjena vad dyrt!
    Vi bytte ut sylten mot chokladmousse när vi beställde tårta sist.
    En tårta för 20 pers för 275.
    Med marsipan och rosor och allt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17