• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-02-07 07:28:32 följande:
    I Wish!
    SmillaMilla skrev 2011-02-07 06:54:06 följande:
    God morgon!

VAB i dag Så vad skall man hitta på? Lite shopping kanske. Behöver vårkläder och skor till barnen.
    Godmorgon! Inte kul med VAB, Milla går ju sin första "termin" på dagis nu och jag vet inte huuur många gånger vi hunnit vara hemma sen i oktober? Så trött på dessa sjukor! Vill ha vår och värme nu! Tänker också att hur fasen ska det inte vara när man sen har två som som går på dagis? Voj voj Shopping kan alltid pigga upp, jag är också sugen men måste nog lugna mig lite. NS kommer ju snart, dreggel!
    Ja jag kan tänka mig att ni varit hemma en hel del.
    Men du andra barnet brukar inte behöva vara hemma lika ofta i början. Det första barnet har ju då redan dragit hem på massor under föräldraledigheten. Så barn nummer två¨utsätts för sjukor mer tidigt än vad ettan gjorde. Ja så har det varit här i alal fall. Kan ju hoppas
    Åhhhh ja ns hade ju inte varit helt fel!
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2011-02-07 07:35:54 följande:
    Ja jag kan tänka mig att ni varit hemma en hel del.
    Men du andra barnet brukar inte behöva vara hemma lika ofta i början. Det första barnet har ju då redan dragit hem på massor under föräldraledigheten. Så barn nummer två¨utsätts för sjukor mer tidigt än vad ettan gjorde. Ja så har det varit här i alal fall. Kan ju hoppas
    Åhhhh ja ns hade ju inte varit helt fel!
    Ja det är klart, den blir väl härdad Nåja, lite hosta, snor och feber kan man ju leva med ändå. Än så länge har vi sluppit magsjukan och jag håller stenhårt tummarna att vi ska klara oss, men det kanske är att hoppas på för mkt Milla hade det tre gånger förra året, blä! Sen är det nog ingen hit att ha som gravid heller Kräks

Nä NS vore smaskens Kommer väl i mitten på februari så det är ju snaart! Milla måste ha det rosa WCT setet och säkert massa annat med Vad är det för vårkläder ni behöver? Jag hoppas Ellos overallen kommer idag förresten!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Bilder till er fuskisar i södra Sverige som börjar se gräsmattan, såhär ser det ut hos oss nu. -20 idag dessutom, våren känns låångt bort! Obestämd

Visst är ni avis

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-02-06 21:56:59 följande:
    *ASG*

Ser att det typ bara är jag o Mateo som lyckats undvika kameran i helgen *gillar*

Och nej jag sover inte än...gjorde ett försök men är liksom helknäpp just nu, övertrött till tusen men kan inte somna...
    .
    Busbellan skrev 2011-02-06 22:02:49 följande:
    Jag tror att jag lyckats undvika kameran också, jag fotade själv istället
    JAg har en bild på er, men ni har så smidigt placerat er framför sopberget på vedspisen.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2011-02-07 08:54:26 följande:
    Bilder till er fuskisar i södra Sverige som börjar se gräsmattan, såhär ser det ut hos oss nu. -20 idag dessutom, våren känns låångt bort! Obestämd

Visst är ni avis
    Oh gosh!!! Jag ska ta en bild på vår gräsmatta så du får se Här är INGEN snö kvar, bara några envisa snö/is högar.

Godmorgon förresten. Här sitter vi instängda med vattenkoppor. Lagom kul...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2011-02-07 09:33:03 följande:
    Oh gosh!!! Jag ska ta en bild på vår gräsmatta så du får se Här är INGEN snö kvar, bara några envisa snö/is högar.

Godmorgon förresten. Här sitter vi instängda med vattenkoppor. Lagom kul...
    Får man komma och hälsa på? ^^ Bus har inte haft vattenkoppor ännu ju och ajg vill ha det överstökat
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2011-02-07 09:43:55 följande:
    Får man komma och hälsa på? ^^ Bus har inte haft vattenkoppor ännu ju och ajg vill ha det överstökat
    Fast då blir hon sjuk precis när hon fyller år Obestämd Det är ju mindre kul förstås..attans
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2011-02-07 09:43:55 följande:
    Absolut! Fast han har feber o så med idag med, men om den försvinner så!
  • LitenBlomma
    solouniko skrev 2011-02-07 08:54:26 följande:

Visst är ni avis
    Mårning!

Vi har fortfarande lite snö kvar här men nu börjar det bli fläckar på gräsmattan. Men det där hos er är....inte dax för skalkläder än på ett tag.

Jag letade lurv till Meja, 104, men hittar bara höstens till baby på rea. Varför så olika?
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2011-02-07 09:45:17 följande:
    Fast då blir hon sjuk precis när hon fyller år Obestämd Det är ju mindre kul förstås..attans
    Nej det är ju det, det är inte kul... Lia fyller ju på lördag, hoppas hon klarar sig tills dess iaf...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17