Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lalalong skrev 2011-04-25 18:00:37 följande:
    Det går inget vidare... Det var visning förra veckan men ingen anmäld och ingen som kom oanmäld heller.. Nu skulle mäklaren avvakta till han hade folk som mailade och visade intresse innan han bokar fler visningar. Det är ju lite känsligt läge iom att vi har hyresgäster som inte är superglada över att behöva flytta.. Men vi lever på hoppet.. 

Jag var nog några år yngre än dig 1994 men den sommaren sitter ändå fastetsad i mitt minne också! Jag och tre kompisar såg Aerosmith i stockholm, det var ju en helt fantastisk fotbollssommar och så bilade familjen genom tyskland och holland. Vår första och faktiskt enda riktiga familjesemester!! Och ja, det var ju otroligt väder den sommaren!! Kan se det framför mig hur ni glider runt i cabben  
    Hoppas det vänder med husförsäljningen!

Åh det låter som att du också hade en toppensommar det året.
    För mej är den sommaren ett enda lyckorus. Ms första sommar och glädjen över att få henne är obeskrivlig fortfarande. Livet fick en mening igen efter att vi miste vår första lilla plutt.

Hoppas det bli en sommar i år igen.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-04-25 18:06:10 följande:
    Tack!

Ja, jag ska inte säga att jag förstår, för det gör jag ju naturligtvis inte. Men jag kan föreställa mig! Så man får en liten tår i ögat faktiskt Hjärta 
    Hjärta

På tal om något annat så drmde jag om molosalg inatt.
    Var fruktansvärt besviken när jag vaknade eftersom utbudet var knappt som i en vanlig butik.
    Dessutom var jag jättesen dit eftersom jag var tvungen att lämna barn på nåt konsigt ställe som jag har glömt nu.
    Var tjurig på det där hela förmiddan.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-04-25 18:30:59 följande:
    God kväll!

Hoppas att alla har haft en underbar påskhelg-själv har jag toktoktoklängtat till vårt hus när det är sånt här väder! Dessutom avslutar jag helgen med att bli ett år äldre och då äntligen hitta årets svarta skinnballerina-dyra men värda det Yes-jag avverkar ett par varje sommarhalvårDrömmer
    Gokväll!
    Och grattis.

Ibland är det värt att betala lite mer.
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-04-25 18:34:00 följande:
    Jag med!!!

Men det är mycket som ska klaffa... Måste sälja lite.. Och så måste det bli 25-29/5 annars blir det inget...  Då hoppas jag att hitta bud istället. Men jag vill ju helst åka själv så klart. Har man åkt en gång kan man ju inte sluta sen
    Ja det är inte helt enkelt att få till en salgresa. Här måste definitivt också säljas för att jag ska kunna åka.
    Nä det är ett beroende det där.
    Smultronhjärta skrev 2011-04-25 18:36:28 följande:
    Tack Hjärta. Det är ju ett tag kvar men jag tror inte att jag kommer krisa när jag blir 40,känner mig mer åt det hållet än åt 30. Ha ha helt galet iom att jag idag blir 31

Jag är väldigt glad för mina ballerinaskor-jag har jagat i ett par månader och så stod de på Sko-Boo hela tiden
    Du är allt lite tokig du. Du är ju fortfarande nästan 30.
    Usch jag vill verkligen INTE fylla 40. Nojar lite för det redan fast det är ett par år till dess.

Att de där skorna ite kallade på dej lite när det nu var där.
    Jag får snart hem mina allra första converse.
    Har haft en massa kopior men aldrig ett par riktiga. Nöjd med det köpet!
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-04-25 18:46:35 följande:
    Åh du kommer nu bli hooked! Har man börjat så är man körd! Vilka är det du väntar hem?

Jag har faktiskt köpt andra skor i helgen,eller ja, Max har själv fått välja skor.. Han valde ett par galet blå Adidas Dragon-superlätta och faktiskt fina när de väl används
    Sådana här:
    www.brandos.se/adidas-originals/dragon-cmf-j-...

Det är ju extra roligt att köpa saker som ungen sen älskar
    Misstänker detta ja.
    Väntar hem helt vanliga svarta kängor.
    Köpte kod till babyshop.
    Har ju inte så stora tassar. Så jag köpte 35or där.

Visst är det extra roligt när de gillar sina dojor.
    E älskar sina turkosa geggamojakängor.
    Och svarta kavatsandaler är ett säkert kort. Det har han haft varje sommar och blir lika lycklig varje gång.  

Adidas är alltid snyggt! Nästan iaf.
    Bra smak han har.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-04-25 19:05:54 följande:
    Åh bra köp! Jag köpte tidigt i vår både ett par vita Chuck och ett par svarta light-de vita har jag inte vågat inviga men de svarta har använts redan innan snön försvann!
    Jag hoppas att Max kommer använda dessa nu-sommartid är det enbart och bara Crocs som gäller tycker han...
    Tack!
    Ja jag gillar den typen av skor så de blir nog välanvända.

Crocs är poppis men fula.
  • lillronya
    jompa skrev 2011-04-25 20:19:01 följande:

God kväll

Nån mer än jag som har svårt att hitta något jag verkligen vill ha på Babyshop? Måste ju använda Grupon rabtten jag köpt

Gokväll!
    Jag hade inga problem att hitta nåt där.
    Tjollabolla skrev 2011-04-25 20:19:22 följande:
    Hallå flickor!

Här är ännu en som måste få saker sålda om det ska bli nån salg... Surar över tradera, 26 kr för 2 par katvig leggings.... Ska det aldrig vända...

Har iaf köpt dom allra sötaste sandalerna till Lia idag! Trodde hon skulle kunna ha Milos svarta som han hade i den åldern, men hans fot var väl ungefär 2 storlkar större, men vad gör det när jag hittade dom i rååååååååååååsa!
    www.sportamore.se/produkt/8718-nike-sunray-9-... 
    För alla med små barn, dom är SÅ sörens bra! Mjuka och sköna och skaver inte nånstans.
    Åh så söta!!
  • lillronya
    jompa skrev 2011-04-25 20:28:45 följande:
    Såg det
    Men vet inte vad jag ska ta till ungarna. Känns som att de har så många märken men ganska få plagg, eller är jag bara konstig
    Det tycker jag med egentligen.
    Är där inget hummel som faller i smaken?
  • lillronya
    maugu skrev 2011-04-25 21:03:27 följande:
    Hej!
    Postade i rea-tråden men är ju så nyfiken-vad handlade koderna om?
    Hej!
    Man kunde köpa en kod för 200 och handla för 500.
    Bra deal
    jompa skrev 2011-04-25 21:22:44 följande:
    Fick bli Small Paul. Har några andra plagg från andra butiker som lockar mer just nu så ska in och kolla runt lite tänkte jag. Men det känns som att det var längesen jag handlade på Babyshop, gjorde det massor förr men inte längre.
    Det blir nog jättebra.
    Busbellan skrev 2011-04-25 21:25:12 följande:
    Gokväll på er
    Nu är dagens tur i löparspåret gjord så nu sätter jag mig här med gott samvete
    Godkväll!
    Wow vad duktigt!
    JAg har iaf gått en runda med hunden.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17