Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2011-04-28 08:37:31 följande:
    God morgon!

Tror ni att det är lönt att ens försöka sälja klänningar och sommarsuits nu? Innan salg tänkte jag eftersom a l l a verkar ha planer på att besöka danmark
    Godmorgon!
    Jag har gett upp iaf.
    Ska lägga energi på att sälja lite möbler på blocket istället.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-28 08:41:40 följande:
    Åh vad skönt att M må bättre i alla fall! Hoppas A piggnar till snabbt också
    Ja det får vi hoppas.
    Idag missar hon matchen mot föräldrarna i innebandy. Tror inte hon har insett det ännu, men fy vad sur hon kommer att bli när hon gör det.
    Smultronhjärta skrev 2011-04-28 08:42:56 följande:
    Ja jag borde väl göra detsamma men jag får ju ångest av tanken att jag ska släpa runt på dessa kläder ett år till..
    Jag borde också sälja förrådsfyllnaden här hemma men iom att jag inte vet vad jag kanske behöver i huset så vågar jag inte det heller. Sen borde jag kanske packa lite inför stundande flytt men det orkar jag inte

Får väl tvinga mig själv att fylla den där prolistern iafKräks
    JA det är trist att behöva förvara allt.
    Packa är aptråkigt! Så jag förstår dej.
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-04-28 16:46:11 följande:
    ja, men får sälja skalisarna vi har i POP iställer så lite pengar kommer förhoppningsvis tillbaka in på kontot...Drömmer
    Ja det är ju en bra idé
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-28 21:23:12 följande:
    Gokväll.. eller god och god.. denna dagen vill jag helst glömma! Radera helt enkelt...

Bye bye salgkassa! Gråter
    NÄmen va?
    Kan jag ringa dej?
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-28 21:39:23 följande:
    Hej på er
    Vad händer här då?

1 och 1, Kram!
    Hej
    Glömde ju säga att jag inte kunde åka iväg till Traryd idag. Men det märkte du ju.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-28 22:45:43 följande:
    Ja, vi kom ju inte heller iväg nånstans precis. Ella kunde ju knappt hålla sig in på toaletten hemma, hade nog inte funkat borta
    Åh stackaren! Är hon bättre nu?
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-28 22:57:08 följande:
    Ja, hon var dålig i magen i natt och idag på fm, men hon har ätit som vanligt hela dagen occh varit lika pigg som vanligt så jag vet inte vad det va
    Skumt!
    Skönt att det inte blev värre iaf.
  • lillronya
    Helle skrev 2011-04-29 10:35:03 följande:
    OT men mina killar fyller snart 3 och 5 år och jag har börjat fundera lite på presenter. Mycket star wars och blixten önskas men jag tänkte även höra vad era barn tycker är roligast att leka med (som är i samma ålder)? 

Vill ha lite andra uppslag  
    MIna småttar leker mycket med små figurer.
    A har ju pet shops och E har andra små "gubbar".
    De kan hålla på i timmar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17