Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-02 08:09:34 följande:
    Japp, idag får jag åka till skolan en runda
    Känns dock inte så farligt, insåg nyss att jag bara har 5 dagar kvar att åka dit innan det är lov
    Har ju en del att göra hemma, men det är skönt att slippa åka
    Åh vad skönt!

M räknar ner här också nu.
    Efter den 11 maj har de ingen fordonsteknik och går bara i skolan 2½ dag i veckan.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-05-02 08:34:15 följande:
    vad trist.. Ellos har gjort kavat till ett sånt exklusivt märke och alla rabattkoder kommer väl inte funka på dem längre.. det som var så bra att handla kavat på 50% där :-/
    Åh nej!
    Fast jag har väntat på det.
    Många har ju satt i system att handla kavat på kupongerna.
    Även jag.
    VArför betala fullpris liksom?
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-05-02 08:47:37 följande:
    jag med, det enda jag handlar från ellos är kavat...

var ska man nu få tag på sina kavatisar till bra pris?? *suck*

pax hade med blivit ett sånt exklusiv... bara deras egna skor som funkar med rabattkoderna nu typ...Obestämd
    Ja samma här.
    Ja det kan man undra...
    Får väl bli tradera hädanefter.
  • lillronya
    Stormis skrev 2011-05-02 09:09:23 följande:
    Att Kavat skull bli exklusivt var ju som sagt som väntat. Gissar att deras försäljning avstannar ganska abrupt nu . Men det finns ju "exklusivoder" med. Jag har fått en under våren iaf (även om den säkert inte gäller längre). Puh, tur att man bor närs Skoboo/Gekås B-)
    Ja det tror jag med.

Tur för dej det ja.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-05-02 18:03:16 följande:

uhh nu är jag ensamstående över en vecka minst mitt i hemtentor osv.. så typsikt. min sambo har fått bältros och jag är inte så himla sugen på att barnen ska få vattenkoppor nu.. har massa i skolan de kommande 4 veckorna och har verkligen inte tiiiid

Fy vad trist!
    Håller tummarna för att de slipper det.
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2011-05-02 19:42:52 följande:
    Go'kväll tjejer!
    Sitter ju här o smygläser varje kväll i fem minuter innan ögonen faller ihop vid barnens läggning.
    Förlåt jag inte pratar mera!

Men ikväll måste jag ju bara tacka för upplysningen om Ellos o Kavat, hittade en gammal kod som gick igenom med 40% och ÄNTLIGEN hade vår storlek kommit i lager igen - borde kanske köpa en lott idag med?

Träff i Örebro? Som inbiten Skåning så känns det låååångt iväg
    Men man ska aldrig säga aldrig!

Usch Butte, lider med dig o sambon
    Hoppas han kryar på sig fort o att barnen håller sig på benen så du klarar tentorna - det är inte en dans på rosor. *håller tummarna*
    Hej!!
    Vilken tur med koden!!
    Grattis!

Saknar dej här!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-02 21:50:43 följande:
    Hur är dte med er idag?
    Alla pigga nu?
    Det är bra med alla utom N. Tack
    M är bättre än på mycket länge. Allergimedicinen har fixat saker som vi undrat över länge.
    N har en riktig skitdag...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17