Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-09-03 21:52:27 följande:
    åh, hoppas att jag inte gjorde hela tråden ledsna nu, behövde bara vräka ur mig lite......
    byter samtalsämne o frågar om det är nån som vet varför det skiljer så i pris på kik kid klänningarna? 379 på babyshop o 299 på matador
    Nädå tråden är till för allt tycker jag!
    Klänningar kan jag dock inte hjälpa till med, mer än att tycka de är fina!!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-09-03 21:57:58 följande:
    De i små storlekar kostar 299, och de i större storlekar (från 98 tror jag) är dyrare
    Kolla, här var visst ett proffs! SkrattandeFlört
  • Ocikatten
    ChokladMoshin skrev 2010-09-03 22:19:58 följande:
    Halli hallå i tråden!!!!

Har shoppat en ny väska till mig ikväll, såå fin, helt OT
    www.mylittlestar.se/Shop/Index.php?sArtModelI...

Sen läste jag tilbaka i tråden och fick braiga tipset om Sigge & Juno och köpte 4 Bambi linnen

H80: Fy, stackars bebis. Hoppas verkligen det bara var ngt hon sa i förvirring av sömnbrist eller nåt.

Ronya: Trist att han var tvungen att jobba på er lediga helg.

Alla: Fina barn i BT
    Såååå cool o snygg väska!!! *me like*
  • Ocikatten
    Jen80 skrev 2010-09-03 22:39:59 följande:
    Orkar nog inte fixa bild ikväll. måste förminska och hålla på och tror inte jag vågar länka, men ett tips är kanske att kolla FB . Har inte sett dem i någon webshop än så jag kan inte länka...
    Läste om någon Didrikson som hade 10000 i vattenpelare. Får kolla runt lite...
    Gneis har jag aldrig hört talas om. Måste jag kika på...
    Vi har haft Didrikson med 2000 i vattenpelare och bor i slaskiga Skåne, Marcus var aldrig blöt ändå! Det står ju vattentät i beskrivningen trots 2000 i vattenpelare?!?! Men de har även overaller med högre vattenpelare. Tycker årets overaller är snygga.
  • Ocikatten
    melizza skrev 2010-09-03 22:52:10 följande:
    då är Stella lite större bara men Isabel ser så mycket större ut ju....måste vara det fina långa håret

måste tipsa om bra priser på småfolk tröjorna här.... www.busfrot.se/
    Aaaaa.... Skulle gått och lagt mig!! Såklart hade de tröjan jag ville ha!!
  • Ocikatten

Buttelina: Den där klänningen är underbart fin! Förstår att ni alla förälskat er i den, ser ljuvligt skön ut oxå?!

Smilla: Sååå fin Svea var i lila/vit, coolt när man kan kombinera de olika plaggen i samma färg, blir häftig effekt! {#emotions_dlg.flower}

• Ocikatten
    ängeln83 skrev 2010-09-04 19:42:05 följande:
    Ja jag känner mej faktiskt nöjd med mitt val , kändes lite trist med turkos/blå när han haft det innan, kul med en ny färg.

Är det samma gröna i regnbågen? Isf vore det ju super fint, rånis får jag inte på Liam tyvärr
    Finns väl en dra-på-mössa med öronlappar i samma stickade?! *vad vet jag*
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-09-04 20:05:31 följande:
    denna fiiina småfolk omlottisen är bella KÄR i
    Allt med katter är SUVERÄNT!!!! Hjärta
  • Ocikatten

Åh vilka söta ungar i BT!! Hjärta
    Duntoffla: Som sagt, din lilla sötis är första bebis som gjort mig sugen på fler!!
    Butte: Är så sugen att prova på Katvig men tyckte inte det var några fina färger denna säsong, grön/grön är ju helt underbar... Solig

• Ocikatten
    Duntoffla skrev 2010-09-04 21:39:46 följande:
    ja, men se till att skaffa en då
    Ha, ha, vi hänger på när ni skaffar nr 3.... Tungan ute
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17