Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Vilken shop har mest Molo? Är det LLM? Vill ju hitta allt på ett ställe... Får kanske sticka inom IllerHiller nån dag.

• Ocikatten
    ängeln83 skrev 2010-08-27 20:46:37 följande:
    OT
    Nån som haft Vikings vinterkängor till barn?
    Jepp!
  • Ocikatten
    ängeln83 skrev 2010-08-27 20:50:06 följande:
    Är dom bra?
    Jodå, vi var helt nöjda med dem, varma o goa. Dock är Superfit en större favorit här för de är så lätta att ha på foten. Vikingkängorna hade dock ett bra andrahandsvärde på T märkte jag nu!
  • Ocikatten
    ängeln83 skrev 2010-08-27 20:57:05 följande:
    Är Viking svåra att få på?
    Dom vinterkängorna Liam hade förra året var omöjliga att få på, man fick slita som ett djur, så jag vill gärna ha några som är enkla att ta på.
    Såg just i tidningen att Team Sportia hade erbjudande om Viking vinterkängor, fodrade allväderstövlar och ullstrumpor för 999 kr, måste väl vara ett helt ok pris?, Liam behöver ju både vinter och fodrade gummistövlar.
    Näe, det tyckte jag inte. Man kunde öppna dem rejält, var två kardborreknäppningar. Låter som ett helt ok erbjudande! Våra Superfit som vi köpte nu gick på 690:-
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-08-27 20:57:59 följande:
    Ojdå..då kanske våra ska få åka ut där istället för på barnloppisenDrömmer
    Fick 350 kr!! *helnöjd*
  • Ocikatten
    Jen80 skrev 2010-08-27 21:30:56 följande:
    Hur menar du om den skiljer sig från de vanliga? Jag har beställt motorcykeln till Ilon. Han älskar den! Har ine provat den på, men den sitter jättefint på en provdocka . Mycket finare i verkligheten. Ekorren är också supersöt!! Provade på Ava (som är inne i en riktig ekorre-period och sjunger jämt om ekorren), men hon vägrar tro att det är en ekorre utan hon tror det är en kanin . Men fin är den! Kommer bilder snart i BT .

God kväll förresten !
    Go'kväll! Jag menar om det är någon skillnad på kvalitén? Multiprint är ju lite tunnare. Är det en smalare modell eller de ser likadana ut? Nu blev jag ju supersugen....
  • Ocikatten

Förresten, när jag ändå snackar här med mig själv... Skrattande
    Är det någon som har väpnarluvor till sina barn? Modell? Årstid?

• Ocikatten
    ängeln83 skrev 2010-08-27 21:41:50 följande:
    Ha ha, näää, dom är ju inte alls envisa i den där åldern

Oh vad skönt att dom funkar även denna säsongen, då spar du ju lite pengar där Vilken storlek har lillebror?
    Liams fötter växer saaaaaaakta, svårt att tro att han kommer ärva sin pappas sko storlek, men tydligen hade sambon typ storlek 36 och sen pang så hade han 46
    Hur stora fötter har Liam? Marcus är 3½ och har 28 i sina nya kängor... Fast han är ganska lång så det ser ok ut!
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-08-27 21:44:53 följande:
    jaaadå mina barn har en massa molo, både bomull och stickade löööv
    När har ni dem? Nu som första innan det blir kallare? För du bor väl oxå här nere i Södern?! Glad
  • Ocikatten
    melizza skrev 2010-08-27 21:44:35 följande:
    japp.....har småfolk och molo lurv och vanliga i trikå
    När använder ni er?
    *statistisk undersökning pågår*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17