Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-08-21 17:16:47 följande:
    Det var hemskt vad det var ugnt här idag då, vad hittar alla på?

Provade förresten nyinköpta NS mössan på Ella och visst måste de gjort dem mindre? M gick ju precis på henne. Funkar, men sitter ganska tight
    Jopp, jag håller med! Köpte M och den passar lillebror perfekt här, Marcus var den för tight på.
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-08-21 18:18:54 följande:
    ja med tanke på hur dåligt mina auktioner på t går, så behövs det göra rejäla fynd. Men hon har ju sin bubbelgum overall också.
    Vilket fynd du gjort!!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-08-21 18:01:56 följande:
    Tack
    och jag insåg att jag inte är färdig heller, Nora krävde ett par byxor
    Henric blev så snygg i den grå hooden att jag vill ha en grön med... Och Harembyxor.... Och svarta tröjan samt röda tröjan med stjärna... Guld i mun
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-08-22 21:42:19 följande:
    Åh nån med samma ickesmak som mig
    Är med lite anti skjorta och finbyxor på barn.
    Ett par snygga jeans och en tröja däremot är fint!
    Måste bara hoppa in o säga: Vadå? Är det inte finkläder??
    Vi har bara NS o danska tröjor som finkläder...
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-08-24 19:55:53 följande:
    När blev det windstopper i lurvarna
    www.tradera.com/FIN-MOLO-fleece-windstopper-i...
    Jamen herregud!!! Tungan ute

Läste om August inskolning - mycket dåligt skött. Du ber helt lugnt o fint rektorn om en förklaring hur det kunde bli såhär. Går du på för hårt är det lätt att bara ignorera dig, spela på hennes dåliga samvete istället. Mitt tips i alla fall, brukar komma längre på att hålla sig lugn även om man kokar inombords!!! Usch vad arg jag blir när jag läser ditt inlägg - det är ju barn de har att göra med, som behöver rutiner i vardagen! Skrikandes Hoppas att det går bra!
  • Ocikatten
    ängeln83 skrev 2010-08-24 20:03:32 följande:
    Godkväll

Alltså jag blir snart tokig på Liams nattningar, nu gav jag upp, antar dock att han snart kommer börja föra liv så att Meja vaknar.
    Hur dags somnar era 3½ åringar? Liam har varit vaken sen kl 6, fullt ös med bus och lek heeeela dagen och ändå är han helt omöjlig att få i säng Skrikandes
    Marcus vaknade vid 7-tiden i morse och lägger sig ungefär 21, har sovit en kort stund när de hämtade mig på jobbet vid 16-tiden.
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-08-24 20:08:10 följande:
    Ja, om jag nu kan hålla mig lugn.
    jag är ju jämt sån att jag tar alldeles för mycket, är mesig och bara håller med och låter andra göra som de vill.
    men sen när det väl gått för långt så blir jag asförbannad och för att våga säga vad jag tycker så måste jag vara lite arg, annar bryter jag bara ihop och börjar lipa istället
    Ja jag har lätt för att ta till lipen med när man är så arg och det är ens barn det handlar om! Har bl a ringt och bråkat lite med rektorn för dagmammorna här idag. Obestämd
  • Ocikatten

Nån som köpt de där Molo-tröjorna med ett stort tryck på framsidan?? Jag är sugen på motorcykeln och funderar på om de skiljer sig mycket från de "vanliga" med helprints??

• Ocikatten
    annie dark skrev 2010-08-27 20:34:42 följande:
    Jag är lite sugen på ekorren.
    Ja, undras hur de är!? Jag kan även tänka mig byggarbetsplatsen...  Uppskattas av grabbar!
  • Ocikatten
    Kristyr skrev 2010-08-27 20:39:27 följande:
    ditt fel Blev robot småfolken.. 99:- kunde inte låta den vara kvar där och en kik kid omlottfleece.. synd att den med var kvar där för 99:-
    Ha, ha! Hoppsanhejsan!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17