• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Jen80
    Jen80 skrev 2010-05-04 23:08:54 följande:
    Har för mig de tar 50 kr eller nåt?!?
    75!! Visste att det var dyrt... Har bara handlat för över 1000 kr när jag har köpt. Då är det fraktfritt
  • Busbellan
    Jen80 skrev 2010-05-04 23:09:57 följande:
    75!! Visste att det var dyrt... Har bara handlat för över 1000 kr när jag har köpt. Då är det fraktfritt
    Ja, usch vad dyrt, det känner jag inte för att betala
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Jen80
    Busbellan skrev 2010-05-04 23:09:56 följande:
    det behöver inte bli så illa Både Nora och august har haft det för ganska längesen och hade det väldigt lindrigt, inte jobbigt alls. ella har precis haft det, ska tillbaka till dagis imorgon första dagen sen hon blev  sjuk. Hon hade visserigen lite fler prickar, men inte alls farligt. var nog bara en natt hon sov lite dåligt i nån timme
    Låter bra. Oroar mig för att det kommer bli jättejobbigt för dem och hemska hemska nätter. Men vi får se... som sagt, det kan ju bli lindrigt. Men för 3 av 3 känns som lite väl mycket tur
  • Greksmurfen

här har ju maxen inte haft det... Hilla erbjöd lite baciler, men vi tackade nej... har inte tidå vara hemma nu =P inte med kommande salg mm mm=P

usch har suttit å skrivit på seminarie nu e sååå trött i hjärnan... få ta det sista imorn. orkar inte mer....jobbat heldag, sen har man haft maxen själv eftersom maken har ngt med univeristetet... å de har aktiviteter efter jobbe var dag denna veckan...
    så kunde inte sätta mej ner förräns maxen somnat... vilket var typ 20.20 lr ngt sånt =S... men nuså... ger jag mej för dagen...

busbellan.. vårruset imorn lr ;)?? hr fick dem med mej på jobbet haha ... så blir å gååå den med barnvagnen..hii

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

mornmorn...
    ser inte ut att gå vidare bra på T =(... auktionerna går ju ut nu kl 10.00{#lang_emotions_sealed}... hoppas hoppas på att dem ökar lite, behöver ju ha lite mer salg pengar här =P....

nähe dax å gå till jobbet, ...

mamma till Maximilian född 081028
  • H I L L A

God morgon!

Lilla Hilda somnade gott sen efter att blivit insmord med salva och en alvedon, och hon sover än Så skönt hon behöver verkligen sova.

Kan nog stämma att det är värst för tjejer. Love märktes det knappt att han var sjuk förutom prickarna. Melker har det lite värre, men inte alls som Hilda.

Fick lite smått panik i gårkväll/natt. Ensam med barnen och en superledsen och sjuk Hilda.
    Så underbart med denna tråden, alla är så goa & söta och hjälpsamma

• RååSa BuBBlan

Å internet la av igår kväll IGEN {#lang_emotions_yell} Superbra att man är utan just på kvällen NOT!!!

Mawe123 skrev 2010-05-04 22:21:42 följande:
    Åh kul, vilket regnställ blev det?
    Det lavendelfärgade underbara {#lang_emotions_sunny}
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2010-05-04 22:33:55 följande:
    frågar IGEN.. vart =P?!?!?...du kan ju ite säga att du fyndra å inte dela med dej haha
    Fynda o fynda   tretusenpix fattigare

idat.dk

handlade i deras webshop! Kanonservice av supertrevliga typer, återkommer absolut fler ggr!!
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • JsN
    H I L L A skrev 2010-05-04 22:42:10 följande:
    Go kvällNågon som har nåt bra tips mot kliande vattkoppor ???Har en ledsen och snart sönderkliad Hilda här Hon har fått flytande Tavegyl, men det hjälper inte....
    Tavegyl! Ring VC och be om att få ett recept. Biverkningen att man blir trött är i sammanhanget ingen dålig biverkning.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17