Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-08-03 09:42:03 följande:
    Det vore superschysst! Det är ju enklare med Småfolk då det enda jag vill ha är tröjor och i vilka mönster som helst. Vad brukar de ligga på i pris? *hoppas att det blir av*
    80 dkk/styckTungan ute
    Everlonn skrev 2010-08-03 09:44:56 följande:
    Vad kul! Då ses vi där!Solig
    Det gör viSolig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-08-03 10:32:50 följande:
    är du intresserad av vagnen? jag kan ta med den till plastisock om du vill Tungan ute kanske..

jag måste fixa det på nått sätt för tjolla o jag ska mötas där och sen ska hon med familj följa med oss till stugan
    vi kanske kan lösa det så att vi kommer på morgonen annars, Plastisock är ju inte förrän vid 12?
    Villkoret är att den går in i min lilla bil, annars har jag ju inte så stor användning för den Skulle behöva testa det om det går bra?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Skickar den största kramen jag har till Bubblan-jag håller mina tummar och tår hårtHjärta

God kväll flickor!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång och rolig shoppingdag- roligast var att tio minuter innan öppning på Plastisock så stod där endast cirka 10 stycken FL:are

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-08-04 21:19:09 följande:
    =D.............vi har inte trissat varandra elelr så =P.. haha vi trodde nog att det skulle va som en salg i danmark dvs massa hektiska danskor =P....
    ja kundej u tom ha melina å vagnen inne.....=P...
    blev det ngn mer shopping tur inåt staden eller?
    Everlonn skrev 2010-08-04 21:16:39 följande:
    Ha ha

Jag kom hem med 2 mössor till Bus och shorts till Cidde bara
    hahahaa... hmm ja där va dyra plagg med tanke på bensin med =P
    Ja vi trillade in på en annan affär och köpte lite Molosar och annat fint också Jag hittade bl a fiiina Woodfish med gröna ärmar till Max
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    MiniM3 skrev 2010-08-05 10:32:07 följande:
    ja det är det Obestämd
    för dom är ju skickade till sverige iaf..

Och lillronya när du kommer in ..
    Jag maila och fråga om overallerna .. och alla som hann köpa en overall innan dom togs bort fick dom Tungan ute 
    Va? Vilka overaller? Är det pop nu igen?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    MiniM3 skrev 2010-08-05 10:36:26 följande:
    haha ja dom rosa och svarta skaloverallerna :)
    Som inte kommer till Sverige eller? f*n jag vill ju ha en svart..
    Men jag vill iofs minnas att någon hade varit och provat i butik..fast det kanske inte var svarta dåObestämd
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    MiniM3 skrev 2010-08-05 10:39:12 följande:
    Nej dom svarta har inte funnits i butik.. Bara på nätet några dagar.
    Sen försvann dom .. Fattar inte vad dom håller på med Obestämd 
    Att dom inte kan säljas i Sverige tycker jag är knäppt..
    Men ska till danmark på måndag kanske så kanske finns i köpenhamn? 
    Eller så är det som förra gången...att de endast kommer till Norge och Finland. Får nog ta oss en kryssning till Helsinki tror jag
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    MiniM3 skrev 2010-08-05 20:32:05 följande:
    Nu får vi alla rösta så hon håller 1:A platsen :D
    Ja precis- jag röstar varje dag! Finaste flickan i himlen med (enligt mig såklart) finaste namnet
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God morgon!

Idag är det (för tillfället) lycka hos Smultronmamman- min migrän verkar ha släppt och det känns som att livet knackade på dörren igen

....så nu har jag spanat nya lurvar och jag är tvärtom rätt nyfiken på de flesta även om många andra verkar vara besvikna- vilken tur att smaken är som baken

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17