Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 13:26:18 följande:
    är länssjukhuset det stora sjukhuset i just den stan?

tack snälla, det bara MÅSTE vi få!!
    Med Max gjorde jag det på Östra Sjukhuset*stort sjukhus* Så då ringde jag dit och fick veta att deras prov kollas i Gbg
    Med Lova gjorde jag det i Varberg och fick då veta att deras prover skickas söderut,men denna gången tvingade jag min BM att jaga reda på svaret!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 13:34:21 följande:
    Oki, kanske ska testa o ringa o fråga dem var de skickas.. Men lämnar labbet ut uppgifterna sådär bara över telefon?
    Nope men jag bad de faxa min bm om det var klart..

Iofs om du redan väntar svar så är det kortanalysen och då borde du snart få svar även via vanlig post.
    Jag fick ju vackert vänta över 4 veckor så jag var rätt less på det där väntandet vilket säkert hördes när jag ringde
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    MiniM3 skrev 2010-08-10 15:53:30 följande:
    Hur kan hunden gå om lova hela tiden? Jag fattar verkligen inte ..
    Jag fattar inte heller..Känns som om att när den väl går om så är det med 50 röster på en gång*luktar fuffens*Obestämd
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-08-10 16:18:31 följande:
    Ni tror inte det är precis som med lovas bild att den bilden har många som sprider att den vill ha röster och när det kommer upp en länk nånstans så är det många som röstar på en gång
    Jag menar det är ju samma sak på andra hållet när nån här påminner om att rösta
    Jojo-klart det fiskas friskt
    Sen kan man ju undra varför egentligen..Det är ju en jury som kommer att välja ut vinnaren bland de 10 bästa..Tror inte att hundrackarn har så mycket att komma med dåDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-08-10 20:59:10 följande:
    Nu behöver jag hjälp med ett fynd/kap/hklöö från Babyshop. Har velat på en reaklänning där sen lääääänge och en stor del av rean äts upp av frakten (Smultron - passa dig!!!). Hade kunnat ta frakten om det inte vore så sumt att jag ganska nyligen beställde därifrån. Liksom sååå retligt! Och nej, jag "vill" inte lurvshoppa just nu då jag:
    1) har typ 5 till K...
    2) har typ 4 till S...
    Men du, har du inte beställt den ännu?! Tänk så är den borta imorgon-vad du kommer ångra dig isf...
    KÖÖÖÖÖÖÖP
    Kasta med en lila lurv när du ändå har ångan uppe
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-10 22:22:07 följande:

Hej tjejer.

Har ett litet i-landsproblem här. Lillan ska ha molos lila vinteroverall den här vintern, den från förra säsongen. Till den behöver hon ju då ha en snygg väpnarluva såklart. Till problemet då. Jag har en lammrånis som är sååå fin och underbar men den matchar ju inte overallen direkt. Så hur ska jag göra, ska jag strunta i att det inte matchar och köra ändå på lammrånisen eller ska jag göra mig av med den och införskaffa nån från nya kollektionen istället som säkert passar bättre?

då tycker jag att du ska snoka reda på en pusselrånis-hur fint som helst Lammrånisen som jag antar är med röd kant kan du ju använda med jackor istället...eller sälja till mig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2010-08-10 22:25:54 följande:
    Eller köpa en till overall som lammrånisen passar till
    Ja se där...bara bra alternativ ges i denna fina tråd
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-11 07:46:08 följande:
    Hur går det på Tradera nu för tiden? Skulle behöva tömma litegrann, vågar man köra 1 kronas?
    God morgon!

Jag funderar också på utrop...hittade visst saker jag inte visste bodde här.
    Jag kommer nog köra 1 kr på allt som inte är nytt..de där nya grejerna ger mig huvudvärk
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-08-11 07:16:41 följande:
    Nån från Jönöping som vet några trevliga butiker som säljer molo där???
    Tänkte ev. ta en sväng dit med husvagnen idag Glad
    Bombom och KrakelSpektakel vill jag minnas att de heter..Sen spelar det ju roll varifrån ni kommer då det finns trevliga affärer utefter vägarna också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-08-11 09:38:44 följande:
    God morgon! Kikar in från ett hotell i Varberg Är på mys-pys med mannen

Blir helt nervös över att ni pratar vinterkläder redan.

Idag blir det nog ett besök på Mello (fönstershoppade igår) och Ullared. Vad ska man annars göra en regnig dag  
    Hej!

Såg ditt sms- jag kan ju ff inte svara dock*knastelefon*..

Jag ska också till Gekås idag verkar det som...Max vill åka dit och köpa ny film- mamman är inte sen att haka på

Påminner dock om att passa på ang den där takkronan
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17