Smultronhjärta skrev 2010-07-27 21:38:06 följande:
Här ska det mesta flytta-jag ska nu bli sund

Eller ja,jag har insett att vi inte behöver ha 6 lurvar i samma storlek eller en j
Hoppsan, jag och datorn är inte överens..
Anyway,jag ska se till att få en väl komponerad,om än något överdriven,garderob till ungarna
Och jag har till och med övervägt att försöka leva efter principen "en in,en ut"- vete fan hur det ska gå...Maken asgarvade när jag la fram förslaget

solouniko skrev 2010-07-27 21:35:28 följande:
Hmm okej. Ja jag kanske får prova lite pop ändå, jag gillade den gröna skaloverallen som fanns förra hösten men brukar annars tycka de är lite "tråkiga". Har ni provat hummel? I år kommer vi att köra på molo, det verkar så mkt smidigare nu när det kommer med dubbla dragkedjor. Skor tänkte jag nog köpa kuoma, de ska visst också vara bra. Vi hade de iofs förra året men då åkte hon ju bara vagn så de är ju inte supertestade precis
Reimas ullrånis tänkte jag köpa och även vantar, overallerna är ju bra men samma där tycker de är såå tråkiga. Nåja, praktiskt får väl gå före. Ibland

Jojo men på förskolan kan man gå på praktiskt om än tråkigt eller som i vårt fall med me too overallen fult. Därför behöver man ju hemma ha något att vila ögonen på-underbart för en shopoholic
Kuoma är kanon har jag hört-jag tänkte försöka få någon finsk släkting att fixa det till oss-de kostar ju hälften där..