Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2011-03-29 21:43:02 följande:
    Gokväll!!
    Är grymt shoppingsugen och sitter med grejer i korgen på 5 butiker........shoppa eller ej??
    Shoppa! Ta allt det är lika bra
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-03-30 16:21:21 följande:
    God eftermiddag!

Känns som om jag bara hinner kika in här korta stunder numera

Är det ngn här som haft problem med leverans från Funky? Förra gången jag beställde en mössa så dök den aldrig upp. Nu har jag lagt en annan order och fått bekräftelse att den skulle skickas 24 mars. Borde den inte redan ha kommit då? Det var ju i torsdags. Jag får ju andra paket från andra ställen... Blir så trött om det är borta igen. Obestämd 
    Japp, ett par byxor kom aldrig. När jag väl mailade och frågade var de var så var de tydligen slut. det hade hon tydligen glömt att tala om. Bara det att jag ju satt in pengar för jeansen som aldrig kom.
    Hon fick mitt kontonummer för att sätta tillbaka pengarna och det ärnog ca 3 veckor sedn nu. har påminnt en gång, men ortfarande inga pengar :(
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-03-30 17:53:48 följande:
    Åh vad billigt!
    Älskar den lurven!
    Ja, jag kikade lite på den hemma hos dig sist, den är superfin!
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-03-30 17:59:07 följande:
    Där var ju fler fina, men inte i våra storlekar. Tur!
    Vilken stl köper du till Ella nu?
    Egentligen hade jag velat ha 98/104 till henne, men det fanns bara 110/116 kvar och nån gång passar den väl
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-03-30 18:00:46 följande:
    Fint! Den tröjan var jag på vippen att köpa förut men snålade ur pga frakt

Ja, man kan bli lite snål med tanke på frakten, men jag hämtar den i butiken
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-03-30 18:13:56 följande:
    Tänkte på i lurvar.
    aha
    110 köper jag till henne. Hon har en i 110 hemma nu som funkar utmärkt nu, men kommer nog räcka ett tag till
  • Busbellan
    Helle skrev 2011-03-30 19:49:16 följande:
    God kväll !

OT som vanligt men finns det någon sjuksköterska här? Sonen slog i hakan och fick ett litet jack, mer än ett vanligt skrapsår. Det blödde inte så mycket så jag tejpade ihop det med "strips" som vi hade kvar sedan han slog upp ögonbrynet (jag satte två bredvid varandra och det täckte mer än jacket - en hade kanske räckt men tog två). Borde jag ha åkt in så någon fått kikat på det eller kan det här vara ok tror ni? Jag såg inte först att det var lite djupare än ett skrapsår, men vid närmare kik såg jag att det hade blivit ett litet jack.  

Mannen är inte hemma så jag hade ingen att resonera med.  
    Läker gör det säkert utan att en läkare behöver titta på det, hur länge sen var det det hände? Om det ska sys eller limmas ihop så ska det ju göras inom 3 eller 4 timmar (kommer inte ihåg vad det var)
    Däremot är det bra att ha sökt läkare om det blir ett ärr så man kan söka ersättning på försäkringen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17