Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2011-04-02 08:02:53 följande:
    Busbellan och Ronya!!

Blir alldeles nostalgisk när jag läser om era tjejer som spelar innebandy. Jag är ju själv en gammal innebandytjej juGlad Slutade straxt innan jag blev 20 och jag saknar det faktiskt ännu. Så jävla roligt! På den tiden så tränade man ju 2-4 gånger i veckan och ofta 2 matcher per helg. Man kunde ju spela flera matcher efter varandra och inte ha något problem att orka. Jag var ofta center också och det är ju en slitposition om man säger så Flört

Hoppas mina barn vill börja med innebandy när de är lite större, då ska jag också bli en innebandymamma!
    Det är kul med innebandy, har spelat själv i flera år. Ja från att sporten egentligen började finnas i mindre städer ocg fram till 20-års åldern
    Jag har spelat fotboll ännu mer, men det intresset har inte Nora
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Smilla:
    Den klänningen är ju alldeles underbar! Vilken storlek har Svea?

• Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-02 14:08:12 följande:
    Jag vill ha salg!

Måtte denna månaden gå fort!
    Tycker alla månader under våren brukar gå fort så det gör säkert denna också
  • Busbellan
    Helle skrev 2011-04-02 18:07:08 följande:
    God dagens

Åkte hem till mina föräldrar idag då mannen varit borta en vecka och ska vara borta en vecka till. Tänkte att det skulle bli lite vila, men jag blev ännu tröttar Hur orkar ungarna hålla sånt tempo liksom?Jag råkar veta att hon har 110/116

Åh det var tur att jag frågade, hade nog inte tagit större än 98/104 annars
  • Busbellan
    Helle skrev 2011-04-02 18:31:20 följande:
    Tror Smilla var lite rädd för att den skulle bli stor först, men det skiljer ganska mycket i längd mot 98/104 så hon vågade inte chansa på mindre (hon fick se en bild innan hon bestämde sig)

Smilla: hoppas det är ok att jag svarar för dig  
    Tror det är helt ok att du svara eftersom hon är på spa
    Då vågar man kanske inte ta mindre här heller, men vill ju inte att den blir för lång heller. Men med tanke på att den satt bra på Svea så borde den funka här också
  • Busbellan
    jompa skrev 2011-04-02 19:09:13 följande:
    Måste fråga er som har pojkar, tycker ni att det blir svårare att hitta fina kläder ju äldre de blir?
    Tycker det är jättesvårt att hitta kläder nu till P som är 5 1/2. Tycker mycket av Molo och så är lite så där men det finns inte så mycket alternativ förutom tråk hm då och det är inte något kul tycker jag.
    Och de dyra märkena som typ Gant och så är lite för dyrt kan jag tycka.

Vad köper ni till lite större killar?
    August har nästan enbart NS byxor. I överdelar bandar vi mellan Molo, Katvig, NS och Hummel
    Gillar nog Hummel och NS allra bäst på honom
  • Busbellan

August blir ju 8 år till hösten och det är inte mycket jag tycker känns för barsligt än, de är ju barn

• Busbellan
    jompa skrev 2011-04-02 19:52:26 följande:
    Byxorna från NS är för breda på min kille sen gillar ha inte dem för det är för mjuka. Ja han är bra knäpp
    Det ska vara tajta jeans för hans del. Köper mest HM jeans på tjej sidan då killbyxorna är för breda och inte ser kloka ut efter man dragit in de i midjan så mycket som behövs.
    Ja, de ska ju trivas i det själva också såklart

August är ju med en speta, men jag tycker NS funkar bra på honom när man drar åt resåren, han vägrar ju byxor med knapp i midjan
  • Busbellan

Var håller alla hus ikväll?

Jag var tvungen att ta mig en runda till hemmakväll och köpa godis. Köpte till barnen innan, men glömde mig själv
    Men nu är det löst

• Busbellan
    stökmamma skrev 2011-04-02 22:17:42 följande:
    kan tipsa om Lindex killsida,(fast iofs kanske för stort än)  min grabb (11) fick nyligen ett ryck och efter år me mjukisar bara SKULLE han ha jeans och han är en spinkis.
    Han hittade flera par och tom ett par i en strl för stort som han INTE fick igen i midjan, de e bra jobbat  
    Oj, det var inte dåligt
    Var det nån modell på jeans som även tjejer kan ha? Funderar på om de kan passa Nora
    Lindex slimfit är ju tyvärr till och med för breda för henne
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17