Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Är lite glad nu
    Har fått ihop både tröja och leggins i katvigs lila/gröna till Ella
    Köpte tröjan för 66 kr på t idag, helt ok pris

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Kristyr skrev 2011-04-03 21:58:24 följande:
    oj vad bra pris! Stackar säljaren baran..
    Nej, inget kul för säljaren!
    Mn jag ade faktiskt ett maxbu på ca 40 kr, men det behövdes tydligen inte
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2011-04-03 22:17:47 följande:
    usch, har precis gjort nåt "dumt", gått igenom sommarväskan.....
    kan ungen ha ens hälften av allt som är hennes så har jag köpstopp en si så där ...100år  

men eftersom ni är såååå inspirerande så fick det väl bli nåt icke sommar....
     www.tradera.com/Katvig-velour-jacka-strl-92-a...
    Inte så dumt pris det heller

Jag vågar knappt kolla vad som ligger i sommarlådan, för då kan jag nog inte shoppa på salgen
  • Busbellan

Hej på er
    Har insett att Ella är i behov av svarta stuprörsjeans eller jeansleggings, nån som vet var jag kan hitta det?

• Busbellan
    Kristyr skrev 2011-04-04 20:45:00 följande:

rockefella har ju svarta om hon passade i dem

köpte den ljusare modellen på funkybaby när det var 40% ååå så snygga. Har redan ett par i växalådan innna men var sugen på ett par som kunde användas nu..

Ja, just det de har ju svarta också
    har ett par mörkblå såna pch de sitter jättebra på henne. tack!
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-04-05 10:48:40 följande:
    Helle: nej jag har inte kommit iväg till apoteket än. Skall be sambo svänga förbi på väg hem från jobbet. Så får han köpa allt som kan lindra. Ja tyvärr bildas det fortfarande mer koppor, men ja snart finns det ingen plats kvar. Hon har koppor över hela kroppen. Stackars liten.
    Usch stackars Svea
    Är verkligen olika hur mycket koppor de får. Alla mina har nog fått max 30 stycken och ingen febr och alltså varit som vanligt.
    Sambon däremot var ordentligt dålig när Nora smittade honom
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-04-05 11:06:51 följande:
    Busbellan: ja det är verkligen olika. Anton hade bara 1-3 stycken, så välldigt lindrigt. svea har nog fått för hela byn. Någon som vet om kroppen kan drabbas av shock eller så när de har sådana mängder koppor. Tycker svea betedde sig så konstigt så att jag blev riktigt rädd.
    Man kan ju få chock av allergiska reaktioner så man skulle ju kunna tänka sig att man även skulle kunna få det av så mycket koppor som kommer fort. Eftersom det är så jobbigt för henne så kan det nog vara traumatiskt vilket också är en orsak till chock. Sen med tanke på att hon har allergier som kommer och går så skulle jag nog varit uppmärksam på det. Hoppas hon mår bättre snart lilltjejen Hjärta
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2011-04-05 17:21:04 följande:
    Mamma till Simon skrev 2011-04-05 13:50:39 följande:
    jag ska med dit fast på lördagen
    ska dit på lördagen =) så då får vi hoppas att smultron å stormis inte ha länsat ns monter ;)
    Med vem och hur åker du dit?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17