Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Lalalong skrev 2011-04-08 20:09:33 följande:
Haha, ja det är som en berg och dalbana kan man säga... Det är bara att åka med helt enkelt Åh, om min man hade varit borta i två veckor så hade jag sugit i mig mer än några minuter av ensamtid. Jag hade nog gått i pension från mamma-livet tror jag
Nu blir jag lite nyfiken! Är det speciall bokstavs och siffor tavlor du menar? Eller rättare sagt, vad är det?
Busbellan skrev 2011-04-08 19:42:59 följande:
Åh fiiint! Jag har ett par röda vanliga, hade egentigen tänkt köpa vita vanliga men nu blev det vita i skinn iställetTack för din uppdatering
Vi väntar med på tid till dietist, hoppas det blir snart
Hoppas ni får tiden snart
Klara fyller ju 5 om några veckor och är alltså inte ens så lång som en 4 årings mittenkurva *s*. Min lilla dvärg
Hur är det med Ella? Frisk och pigg? Hon har väl tagit sig lite? Fortsätter det i samma positiva riktning?
Jo, Noras storek kan nog ha med celiakin att göra, eller inte. Vi har många små i släkten, två av mina syskon är t.ex bara 154 cm, min mamma och pappa var små, min mormor och morfar också osv.
Ella har mått ganska bra den sista tiden, tror hon bara varit hemma sammanlagt 2 veckor från dagis sedan mitten på januari. Nu låter hon illa ikväll dock så något är nog på gång.
Tror mycket har med den nya astmamedicinen vi började med för astman är så gott som bortblåst
Hon har absolut tagit sig på vikten nu också när hon varit friskare, vägde ju 15 kg (med kläder) sist och det är väl helt normallt till en längd på 102 cm
Tror du det beror på att hon äter för lite att hon är så liten Klara? Hur ser lillasysters kurva ut i jämförelse? Nu är hon ju inte så gammal än, men man kan ju ha ett litet hum ändå