Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2011-05-30 17:52:37 följande:
    Köpte en Molo body i 74 som jag tänkte skulle bli bra till hösten, men den går från nacke ner till tårna på Saga Hon är nog lite mindre än vad jag tror
    Hahahah kanske lite stor body då.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya

Det är mysigt med fint väder, men hur 17 får man in ungarna?
    De är ute och leker fortfarande.
    De lär ju sova gott inatt iaf.
    Tur att vi bor mitt i skogen för de är ute i bara trosor/kallingar.

• lillronya
    Duntoffla skrev 2011-05-30 19:55:49 följande:

En unge sover redan här och den andra ligger i sängen och sjunger Robyn. Hoppas han somnar snart så jag kan träna lite sen.  
    Så han gillar Robyn.
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-30 19:59:47 följande:
    Fy va härligt det låter Solig
    JA det är det.:)

Nu ligger de i sina sängar iaf. Får se hur länge det varar.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-05-30 20:32:32 följande:
    Han AVGUDAR Robyn. Han kan movesen, texten (ja, så gott man kan engelska när man är 3,5 år) och tröttnar aldrig på att höra låtarna. 

Hoppas att kidsen somnar snart hos dig.  
    Vad söt han är!
    Här är småttarna ganska miljöförstörda av tonåringarna. Så mycket texter och moves här med.
    Fast inte Robyn precis...

Just nu var de väääldigt törstiga. Får väl kasta upp de igen.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-05-30 20:39:05 följande:
    Ja, man inte annat än att skratta lite när han drar igång med sina uppträdanden. 

Såklart man blir ju ofta vääääldigt törstig just när man ska sova

Nu ska jag träna lite och sen slänga mig i soffan.

Säger go natt redan nu 
    Godnatt.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-05-30 21:08:38 följande:

Godkväll flickor.

PUSTAR UT, jobbat 9 timmar sen försökt underhålla 2 st griniga barn, nu sover dom ialla fall och jag är heeeeeeelt slut. Fick iaf fin post i lådan idag, återigen tack snällaste h80 för hjälpen. Stadsfjärils klänningen är ju bara såååå fin, helt klart nya favoriten i Mejas garderob.

Godkväll!

Vilken dag du haft!
    Fina bilder i bt, förresten.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-05-30 21:16:04 följande:

Brööööööööööl, jah, är verkligen helt slut, men nu måste jag vara vaken och njuta av lugnet en stund, är ju ledig imorgon

Tack Roligt när värmen är tillbaka och man kan ta kort ute istället

Hahahahah bröööla du!

Åh vad skönt att du är ledig när det ska vara fint väder också.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-30 21:12:48 följande:
    Gokväll tjejer
    Vilken underbar dag det varit, och imorgon ska det tydligen bli ännu bättre
    Godkväll!
    Sooool är sååå bäst!!
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-05-30 21:18:37 följande:
    Absolut Och det ser ju lovande ut när man kikar på vädret framåt *gillar massor*
    Ja åh vad det ska bli skönt med sol igen!
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-05-30 21:30:53 följande:
    God kväll!

Jag har överlevt..både flytt,städ och att missa pölseträff och salgtripp i plural.. Vet inte ens vad jag har köpt/eller var det ens är Drömmer
    Godkväll!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17