Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-08-11 11:35:07 följande:
    Liljan, de där leggingsen får gärna flytta hit sen Drömmer

Fina bilder förresten, lillen ser så rund och go ut nu Hjärta
    everlonn har tjatat om dom i typ ett halvår så de flyttar nog nu på fredag tyvärr
  • Zvartaliljan

Me&I på tapeten ser jag. Jag har precis kommit hem från en träff 760kr fattigare från fyndlådan och 3175kr fattigare kommer jag bli när räkningen kommer på det jag handlat Tyst
    Oj då...men då är en hel del till mig själv faktiskt
    Stackars Mateo fick bara en velourdräkt och två hemliga plagg...sen frossade jag o Maia i kläder istället

Hon var ju dock som vanligt, detta ville hon ha: Bankare (verktygtröja), bilar, dinosaurier (såklart INTE klänningen!), grävskopor och space. Efter mycket förtvivlat gråt gick jag med på att köpa spacetröjan...resten valde jag själv...

• Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-08-11 22:27:30 följande:
    Bra!
    Zvartaliljan skrev 2010-08-11 22:25:33 följande:
    Me&I på tapeten ser jag. Jag har precis kommit hem från en träff 760kr fattigare från fyndlådan och 3175kr fattigare kommer jag bli när räkningen kommer på det jag handlat Tyst
    Oj då...men då är en hel del till mig själv faktiskt
    Stackars Mateo fick bara en velourdräkt och två hemliga plagg...sen frossade jag o Maia i kläder istället

Hon var ju dock som vanligt, detta ville hon ha: Bankare (verktygtröja), bilar, dinosaurier (såklart INTE klänningen!), grävskopor och space. Efter mycket förtvivlat gråt gick jag med på att köpa spacetröjan...resten valde jag själv...
    Härligt med storshopping! Den där med medaljonger
    extra härligt när sambon tycker det var en jättebra beställning, trots beloppet
    Men jag handlar ju typ ALDRIG kläder till mig själv...o så var där ju en tröja till honom också. Så han tyckte jag skötte mig bra ikväll, ovanligt
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2010-08-11 22:37:40 följande:
    Då är vi i samma liga även om det inte fanns nån fyndlåda för min del. Dock så fick jag ett par sputnik-tights . Köpte också 3 plagg till mig själv, så det var ju det som gjorde att pengarna drog iväg. Tycker att de var superfina i år Hjärta. Karla fick dinoklänning, dinotröja + mössa (egenvalt), cerise cardigan, cerise krontunika och alla de smalare plyschbyxorna. Trots att byxorna är för dyra så gillar jag verkligen den modellen. De sitter så fint på henne. Lindex är så himla pösiga. Eg inte värda pengarna, men nu såg ju midjeresåren toppen ut och och om gummibanden i fötterna töjer sig är det väl inte värre än att man få reklamera .
    Vad köpte du till dig själv? Jag köpte den grå plychklänningen med slända, leggings och kofta
    Maia fick cerise cardigan, cerise krontunika, ängeltunika, yogabyxorna, strumpor, spacetröja och 2 hemliga plagg.
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-08-11 23:14:09 följande:
    ingen ingen alls som sett den i sin lokala butik? jag kan själv ringa och fixa och sånt..
    nu fick du mig sugen på en sån ju....så fiiiiin!! Ta 2 om du hittar Jag ska leta lite...
  • Zvartaliljan
    Saraia skrev 2010-08-11 23:22:00 följande:
    Fortsätter OT här... vilken stl tog du t Maia o hur var mamma koftan/cardigan i stl?
    tog olika storlekar till Maia beroende på plagg...98/104 i tröjan, 110/116 i tunikorna, koftan och yogabyxorna

Tyckte koftan var normal i storlek.
  • Zvartaliljan
    Tic1 skrev 2010-08-12 14:26:02 följande:
    Ni som har katvigs regnoverall, vad är det för typ av overall?Mer en skaloverall eller galonmaterial?Fodrad eller ofodrad? Letar alternativ till PoPs skaloverall!
    ofodrad skaloverall (eller den har ett tunt tunt bomullsfoder, men ingen fleece)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17