Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fina bilder förresten, lillen ser så rund och go ut nu

någon som vet vart jag kan få tag i den gamla turkosa jackan/overallen med gröna kantband i strl.80?
Denna
www.facebook.com/group.php&v=photos&ref=notif#!/photo.php?pid=6708392&op=1&o=all&view=all&subj=112801458733594&aid=-1&oid=112801458733594&id=722206109
Me&I på tapeten ser jag. Jag har precis kommit hem från en träff 760kr fattigare från fyndlådan och 3175kr fattigare kommer jag bli när räkningen kommer på det jag handlat 
Oj då...men då är en hel del till mig själv faktiskt
Stackars Mateo fick bara en velourdräkt och två hemliga plagg...sen frossade jag o Maia i kläder istället
Hon var ju dock som vanligt, detta ville hon ha: Bankare (verktygtröja), bilar, dinosaurier (såklart INTE klänningen!), grävskopor och space. Efter mycket förtvivlat gråt gick jag med på att köpa spacetröjan...resten valde jag själv...

. Karla fick dinoklänning, dinotröja + mössa (egenvalt), cerise cardigan, cerise krontunika och alla de smalare plyschbyxorna. Trots att byxorna är för dyra så gillar jag verkligen den modellen. De sitter så fint på henne. Lindex är så himla pösiga. Eg inte värda pengarna, men nu såg ju midjeresåren toppen ut och och om gummibanden i fötterna töjer sig är det väl inte värre än att man få reklamera Vad tror ni om overallen i bt? Kommer bli för liten i vinter va?