Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan
    Kristyr skrev 2010-08-10 11:02:18 följande:
    uhhhh läskigt Men det har gått bra eller?
    hjärnskakning
    De röntgar inte så små, så nu är det till att hålla noga koll på honom så han inte visar tecken på någon blödning.

Han tappade andan o blev alldeles blå, kräktes efter en halvtimma flera gånger, vägrade äta, slö och svårt att få ögonkontakt. Efter ett par timmar mådde han dock bättre o började charma sköterskorna med bus och skratt

Men de kontrollerade honom (bt, syresättning, temp, lysa i ögonen) var 20e minut hela natten så ingen av oss har sovit. Han fick inte falla i djupsömn så de väckte ju honom varje gång, så han sov ju bara i 10-15minuters intervaller. O jag kunde ju såklart inte sova alls.

Sitter nu o hoppas på att Maia kanske vill ta en siesta idag så jag kan få sova lite...hon kollar på film just nu och Mateo sover.
  • Zvartaliljan
    jean1 skrev 2010-08-10 17:40:50 följande:
    Ingen som vet?

Funderar på att chansa och beställa... den lila är också fin men den ser så blå och "pojkig" ut...?

Någons om beställt från Matador kids, bra?
    party pink är knalligt laxrosa tycker jag. Väldigt skrikig.

Den lila är inte blåaktig alls. Underbar mörklila färg.
  • Zvartaliljan
    jean1 skrev 2010-08-10 18:07:24 följande:
    Hm... kanske blir en lila ändå då? Är väldigt osäker på den rosa och vill inte ha nån skrikig färg. Vilken mössa passar till den lila då? Är ju svag för Katvigs randiga, har den brun/vita men är sugen på nån mer tjejig om det blir den lila :p. . NS rosa?

Vad tycker ni förresten om den gråa lurven med lila kanter? *beslutsångest deluxe* Hahah
    Till den lila tycker jag girly rainbow är superfin
  • Zvartaliljan
    zuperduperme skrev 2010-08-10 23:04:42 följande:
    Letar för fullt efter en mössa att ha till molos lila vinteroveral. är det nån som har förslag?
    Den rosa lurvrånarluvan (party pink) har girly rainbow på andra sidan, skitsnyggt till den overallen!
    Jag ska ha den både till maias lila overall och rosa jacka
  • Zvartaliljan
    H o p e skrev 2010-08-11 00:11:25 följande:
    Hej alla experter

Vad skulle ni ta för stl på Molos lurvfleece till en kille på 101 cm respektivre lillasyster på 82 cm?
    116 och 98 så det blir växtmån till våren. Annars 110 & 92 om du vill att de ska sitta sådär precis perfekt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17