Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2010-08-19 08:59:59 följande:
    tur att du ( och ni andra) finns  
    Lindex går bort pga färgen , name it och friends säljs inte här
    får holla tummarna på T istället
    Men..säljer de inte kläder på E-center? Vilket dåligt CoopObestämd

När jag var där sist så låg det en butik på Kungsgatan som sålde både Name it och Me too. Är den också borta?
    Annars är Me Too en av de bästa overaller vi har haft-kan tänka mig att köpa en sådan också i år
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2010-08-19 09:07:36 följande:
    vårat coop säljer bara bygg och butiken har sålt ut alla kläder i större va jag vet tror inte ens hon haft så stora overaller
    Men vad tråkigt...
    Snacka om att ditt ställe har ont om bra affärer-vilken tur att det finns så många trevliga webshoppar
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Vad är det nu Molos täckjacka heter? Visst är det Hagen? Och overallen Holden?
    Eller är det tvärtomObestämd

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-08-19 13:06:00 följande:
    overall är iaf holden
    Tack- då är det en Hagen som ska ut.
    Greksmurfen skrev 2010-08-19 13:11:46 följande:
    jopp overall e holden =)...

hmmm känner för att bara dra iväg å shoppa ngn stans.... måste ju tröstshoppa för att ja issade BoRs autkion eller hur ;)??
    sen fyller lilla melina hela 1 månad idag=O..........

e bra sugen på å ta en gekåstripp=P....lr liknande
    Just ja..på tal om Gekås..stoppat underlägg har inte funnit de tre ggr jag har varit där. Spegeln tyckte jag verkade sisådär bra men den kostar iaf 119:- om du ändå vill ha den?

Jag ska dit ikvällDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-08-19 15:55:16 följande:

Ni som brukar ha koll.

Någon som sett en sån här väska i en butik nära sej?
    Jag har lovat A en sån och nunär jag ska köpa så är den slut på nätet och i butikerna som finns nära oss.
    www.stadium.se/mode/damklader/accessoarer/098...

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=268273&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dadidas%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1#
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-08-22 10:54:27 följande:
    jättefin...men alldelest för stor...fast hade den passat hade du ju redan tagit den ;)
    Hade jag inte..Vi har redan två i växalådan
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Jen80 skrev 2010-08-22 11:14:32 följande:
    Åh, den är så fin!! Ava har en i stl 80, så jag är på jakt efter en i iaf 86 för hennes börjar bli på gränsen nu. Älskar verkligen färgen och ärskilt deras velourklänningar!
    Åhå det låter bra tycker jag..Vi har en 80 och 86 så det borde ju innebära att vi klarar oss ett par år
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17