Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-06-13 22:46:03 följande:
    Åh det låter jättehärligt ju! Skulle vara kul att testa!
    Sinnesrum har de här både på korttids och skolan, men det är ju bara ett rum i vitt och olika ljus. A älskar att vara där
    Tror nästan de har ett bolltäcke i det rummet på korttids, men är inte säker
    Ska kolla om det går.
    Är ju genom jobbet.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-13 22:53:55 följande:
    Förstod ästan det
    Sen vet man aldrig om han är sugen på att kolla in något även om han får chansen, liiiite oberäknelig
    Men det är ju så det är.
    Lalalong skrev 2011-06-13 22:54:25 följande:
    Tack snälla du! Hjärta
    Hjärta
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-06-14 09:51:49 följande:
    Ska ta skuttet till en androidtelefon..vilken ska man ha igentligen??Obestämd

HJÄLP!  

Ok..vilken telefon ska man välja? Sony Ericsson Xperia Arc, HTC sensation eller LG optimus 2X eller kanske en Samsung Galaxy SII?

Mannen här har samsung galaxy SII och är jättenöjd med den.

Jag har HTC Gratia och Alicia HTC Incredible S och vi är också nöjda med de.

Men Ronnies är ju lite lyxigare än våra.

• lillronya
    Everlonn skrev 2011-06-14 10:02:58 följande:
    Maken har HTC desire hd och är jättenöjd..

Jag lutar mer åt Arc men det är för jag har en SE nu som jag varit så nöjd med  
    Ja det är klart men arc är inte så tilltalande rent utseendemässigt tycker jag.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2011-06-14 13:26:08 följande:
    Jag måste baske mig sälja bort nån lurv om jag ska ha nya, det får inte plats i hallen   Saga ska ju åxå ha nu så då får dom dela på krokarna
    Jobbigt när man måste välja bort någon.
    Här är det fullt så ingen ny hitåt.
    Till hösten behöver E en vantfleece utan luva, så det är väl det jag skulle kunna kika efter.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-06-14 13:37:28 följande:
    hur lång ör bubblis? funderar på om kanske 128 funkar på bella
    128 borde väl funka på Bella?
    Jag köpte 116 nu till mina småttar.
    Det är lite stort men funkar hur bra som helst.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-06-14 13:46:35 följande:
    sorry
    lillronya skrev 2011-06-14 13:42:18 följande:
    128 borde väl funka på Bella?
    Jag köpte 116 nu till mina småttar.
    Det är lite stort men funkar hur bra som helst.
    hmm ja det borde det va?
    Fy på dej!
    Var 17 ska jag hitta såna nu då?

Ja det borde det. Och eftersom jag alltid vill ha mindre stl än du så är jag ännu säkrare.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-06-14 13:48:46 följande:
    haha såå sant så hade inte du nån sån mössa?
    Här är två såna mössor i detta hemmet, men inte till småttarna.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-14 13:52:19 följande:
    Lite besviken nu
    Beställde ju redan 2/6 en tröja från annacill som A skulle ha på skolavslutningen. Tror jag betalade in pengarna den 4/6 så ja det tog någon dag tyvärr, men pengarna borde kommit in efter långhelgen
    Idag har den fortfarande inte kommit alltså kan han inte ha den på skolavslutningen, han går ju till korttids efter skolan imorgon och är alltså inte hemma imorgon mer än på morgonen sen är skolavslutningen på torsdag och till skolan går han direkt från korttids.
    Beskyller inte någon för detta, antar att det är den sega posten som strular
    Men vad ska jag ta på honom nu då, ska man behöva försöka få tag på något idag eller ska något han redan har få duga
    Åh så surt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17