Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2011-06-14 22:46:55 följande:
    Nä nu ger jag mig hoppas nåt fanns nu bara..

godelinatt på er..
    God natt!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-14 22:56:29 följande:
    Nu är i alla fall min beställning klar
    Blev endel
    Visst bör man vänta in manuell bekräftelse innan man betalar?

Helt sjukt vad man gör på lite rea egentligen. Jag köpte det där leopardprintet i både ballerina och leggings, det som jag inte skulle ha
    Sån ballerina i tyg är det enda Ella går i och de hon har börjar redan bli rejält slitna så vi behöver ett par till. Sen blev det leggingsen också, mest för att hon snart är i stort behov av just leggings

Jag väntar iaf.

De där leopardleggingsen skulle jag behöva i 152. M vill ha såna.

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-14 23:10:41 följande:
    Fanns det inga kvar i den storleken då? De största brukar ju finnas kvar längst
    Eller du kanske har undvikit att kolla
    Nä där var inga.

Knäpp man är när man susar in där igen och stoppar lite till i korgen
    Skickade dock inte iväg det.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-14 23:16:39 följande:
    Alltså det där begäret som skapas vid rea är farligt!!
    Ja verkligen!
    Sen är det ju så att jag hade ett par saker jag ville köpa på salgen som inte fanns.
    På rea finns de ju.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-14 23:17:58 följande:
    men jag är ganska glad över att jag nu börjar samla på mig lite leggings i större storlek
    Fast vad ska man ha till popcornen, de är ju sjukt fina, men ganska svårmatchade. Ve ju att den där randiga klänningen är fin till, men vill ju gärna ha något långärmat sen också

LIlla ego?

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-14 23:22:45 följande:
    Ja, nåt enfärgat därifrån blir nog bra, men vilken färg?
    Antingen svart eller nåt i någon annan blå färg  kanske
    Vitt skulle ju jag vilja ha.
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-06-14 23:19:48 följande:
    Haha, extremt troligt!
    Vad tog du för kul till Ella?

Jag blev glad att hitta två par leggings i 104. Tycker leggings är svåra att hitta på rea i dom storlekarna.
    Men jag hade en hel del i varukorgen innan jag började rensa, så jag förstår om det blev en del!
    lillronya skrev 2011-06-14 23:12:23 följande:
    Nä där var inga.

Knäpp man är när man susar in där igen och stoppar lite till i korgen
    Skickade dock inte iväg det.
    Jag "torrshoppar" typ varje dag Det är roligt! Och vid REA kan man ju lixom inte låta bli att bara klicka och klicka. 

JAg torrshoppar också en hel del. Det är faktiskt ganska roligt.
    Vilka leggings blev det då?
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-14 23:26:27 följande:
    Ja, det hade nog varit fint, frågan är hur länge
    Får gärna vara vit botten på kläder, men helvitt använder vi inte ofta upptill
    Vi har ofta vitt. Det är så fint!
    Inte så svårt att få rent igen och går det inte får man färga det till en annan färg.
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-06-14 23:31:50 följande:
    Fiiiint!!! 
    lillronya skrev 2011-06-14 23:26:46 följande:
    JAg torrshoppar också en hel del. Det är faktiskt ganska roligt.
    Vilka leggings blev det då?
    Haha, ja.. lite stört kanske när man tycker det är kul att proppa korgar fulla och sen klicka ner Men jag är ju uppenbarligen i gott sällskap!

Jag köpte Starsleggings och bondgårdsleggings
    Sen blev det den kortärmade bronx-trörjan och tatoo-linnet också

Åh vilka fina saker!
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-06-14 23:41:19 följande:
    Busbellan skrev 2011-06-14 23:36:49 följande:
    Åh vad mycket fin, bra smak har du
    den kortärmade bronxtröjan har Ella också och bondgårdsleggingsen fick vi hem idag
    Ja, bra smak har vi allihopa allihopa allihopa. Bra smak har vi allihopa o.s.v. Cool

Fast nu börjar hon ha flera plagg i samma print och det brukar jag försöka undvika för att inye tröttna (leggins är undantaget. Det har jag mer än gärna i samma print som tröja). Men skitsamma, vad gör det om 100 år lixom?

I morgon är det dags för flera timmar egentid. Ska bli så underbart!!!

Natti på er! Hjärta 
    Ja visst har vi.
    Härligt med egentid imorogn!
    Jag ska ha egentid med M och svärmor imorgon.
    Trevligt det med.

Natti!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17