Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2011-06-15 16:15:05 följande:
    6 nr efter dig!
    Spännande!
    Har du hört nåt då?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-06-15 16:17:10 följande:
    NEJJE! Hoppas de kollar mailt jag vill INTE få en extra avgift på 50:-  *gahh* och inget tel finns det till webshoppen eller?
    Håller tummarna för att de ser mejlet!
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-06-15 16:19:13 följande:
    har skcikat tillbaka orderbekräftelsen där jag skrev att jag vill ändra.

plus att jag mailade dem i ett annat ärende och då skrev jag med att jag vill byta betalningssätt.
    Du kanske kan få numret dit från 1 och 1?
    Hon ringde ju de.
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-06-15 16:22:37 följande:
    det står ett mobilnr på hemsidan iof.. kanske ska testa med det... Undrar om det var det hon hade ringt?

Ja testa det!

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 16:40:08 följande:
    Kristyr; men visst var det ganska tydligt att det var hennes tanke i den andra tråden
    Fnissade högt åt din tidigare kommentar och ser att hag måste kika vad det blev av det.
  • lillronya
    tessan27 skrev 2011-06-15 18:12:18 följande:
    Dem hade ringt till mig från Ajabaja också... men jag hade inte mobilen med mig, undrar vad som var slut...Men men det är inte hela världen. Har köpt alldeles för många molo tights till dottern senaste dagarn....Cool men men ...
    Gjorde även en beställning från Annacill precis... tights, popcorn och collibri.
    Från Ajabaja hde jag beställt, bondgårdstights och multi stjärnor eller vad dem heter, lika trosor och corvett skor...
    Blir lätt lite mycket när rean drar igång.
  • lillronya
    Saraia skrev 2011-06-15 18:21:24 följande:
    nån som vet hur colibrimössorna e i stl? alltså de vändbara? ska jag ta 3-5år t min lilla 5åring el 6-8?
    Vi har 3-5 här till våra småttar. Har visserligen inte just den men flera andra.
    A är fem, snart sex år och de funkar bra. Men så är hon ju också väldigt liten.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17