Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-06-15 22:03:50 följande:
    Ja just det, ni har ju redan ert gjort, smått förvirrad här det visste jag ju egentligen
    Man kan inte tänka på allt, heller.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 22:05:48 följande:
    Har lite dåligt samvete för att jag inte köpt några sommarpersenter till varken personalen på dagis eller skolan i år, brukar ju alltid göra det. Men har verkligen inte orkat ordna det i år. Känns nästan lite pinsamt att inte ge något trots att jag vet att man inte behöver
    Du fpr försöka släppa det bara. Ingen mår bra av dåligt samvete. Hjärta
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 22:09:37 följande:
    Nej jag vet, känns som har det jämt för något bara

Dagispersonalen får nöja sig med att vi kommer dit och bjuder på fruktsallad nästa vecka. Ella har varit lite besviken över att hon aldrig blivit firad på dagis, det blir ju lätt så när hon fyller år när vi alltid är lediga så nu tar vi det redan nästa vecka istället
    Känner igen känslan.

Det blir ju toppenbra, med ett tidigt firande!
  • lillronya

Tänkte blogga men det funkar inte som vanligt.

Trist!

Funderarpå hur jag ska göra med min ajabajaorder.

Ska ju betala in men undras om den som jag gjorde idag också är ok?

Någon som beställt idag som hört nåt?

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 22:19:15 följande:
    Ronya:
    Fina bilder i BT!!
    Och inte helt OT den sista va, var det inte ett par hummelskor han hade på fötterna
    Tack!
    Jag kom på att han hade hummel precis när jag tryckte iväg.
    De där skorna bor han i. Vägrar det mesta annat även om det är varmt.
    Måste nog köpa ett par nya till hösten.
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2011-06-15 22:37:13 följande:
    Åh fina bilder på barnen i BT Solig Hjärta

Nu blev jag också sugen på ett par hängseljeans till min lille i stl 104, men var hittar jag det??
    Tack!
    Emilios är köpta på kappahl, men de är nog ganska svåra att få tag i nu.

Såg att HM hade fast det var inte full längd på de. Tror de var 3/4 längd bara.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 22:46:46 följande:
    Nej nu har jag alldeles för lite att göra, sitter och fyller på korgen på ajabaja igen
    Haha jag har fyllt min hos cillen säkert fem gånger idag.
    Torrshopping är intressant.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 22:48:39 följande:
    Stör mig lite på att trosorna och linnena säljs ihop, Ella kan inte ha samma storlek i de plaggen ju
    Ja det stör jag också mej på.
    Köpte ändå till E igår. Han kan ha de även om kallingarna blir en liten aning för stora.
    A kan inte ha det ihop.

Är så himla nöjd med min ajabajashopping så det är inte klokt!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 22:51:27 följande:
    Vet inte om vi faktiskt behöver den där blårandiga klänningen på annacill, sugen är jag i alla fall
    Jag tror nog ni behöver den.

Jag ska dit någon dag snart så jag tänkte inte beställa, men det är svårt.
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2011-06-15 22:53:29 följande:
    Ja e likadan, reor gör mig galen, har nu tredje babyklänningen påväg hem denna månad och jag har fortfarande ingen tjej. Däremot har mina pojkar en liten kusin som kommer att få garderoben överfull av molosar snart Flört

Hahah du är ju rolig!!

Jag har iofs handlat till en kompis lilla bebis också.

Fler kusiner lär det väl inte bli här. Jag längtar efter barnbarn istället. Jisses då blir det shopping. Men det lär ju dröja minst ett par år till iaf.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17