Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Harley skrev 2011-06-19 21:40:01 följande:
    800 kr för en Dollhousefilt känns inte fel
    Har du lyckats med det?
    Grattis isf!
    Jennysofi skrev 2011-06-19 21:41:27 följande:
    Ja det får vi hoppas! Om inte så planerar jag att hänga med till nästa molosalg. Har följt er dansktjejer här inne i över 1 år och varit sugen på de två senaste salgerna men inte fått tummarna loss riktigt.
    Jag sticker till cillen på onsdagförmiddag om inget annat dyker upp som jag måste göra.
    Då tycker jag att det är dags för salg för dej i höst.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    WTF skrev 2011-06-19 21:46:06 följande:
    Det gjorde de faktiskti 104, tack! Hade egentligen helst viljat ha 98 men fick hem popcorn i 98 i veckan så han får hålla tillgodo med dem tills han växt i 104 tror jag...
    Vad bra
  • lillronya
    Zalåå skrev 2011-06-20 15:16:23 följande:
    Fattar inte vad som är fel. Försöker se det som finns på petitfashion.se/  men kommer bara till de få tröjor/bodies under rubriken MOLO AW 11.
    Vill också se vad som är nytt till sensommaren/ hösten.
    Där är väl inte mer än det att se?
    JAg ser inte mer iaf.
  • lillronya
    WTF skrev 2011-06-21 21:01:20 följande:
    Men satan i gatan vad här är tråkigt nu för tiiin...Tungan ute
    Håll igång lite här då.
    Här var ju ganska bra drag igårkväll eller när det var.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-21 22:28:28 följande:
    Tror ni man kan hoppas på hela lådan full med paket imorgon?
    Väntar ju på några stycken i alla fall, tillräckligt många för att lådan ska bli full
    JAg hoppas på paket iaf.
  • lillronya
    kitty79 skrev 2011-06-22 10:01:53 följande:
    Fick tag på floreal klänningen på babyshop ,var lite rea iallafall -köpte till de randiga leggingsen (i blått) ...har inte aning om hur det kommer gå ihop ! :O
    Någon som har sett det in real life sas ? annars lär jag snart kunna stilla min nyfikenhet  hoppas på paket idag eller i morgon
    Blev en kortärmad popcorn body till lillebror me .)
    Är det inte de blå ränderna på baksidan av floreallinnet?
  • lillronya
    zuperduperme skrev 2011-06-25 17:10:53 följande:

Måste fråga er experter, (för ja antar att endel av er säljer vidare era kläder när dom inte används längre)

jag försöker fotografera dotterns vinteroverall från förra året men den blir blå på bilden istället för lila som den egentligen är. Några tips?

Tycker det lättast utan blixt utomhus för att få vissa färger rätt.
  • lillronya

zuperduperme skrev 2011-06-25 17:34:14 följande:
    då ska jag gå ut å testa igen
    Är det molos lila overall?
    För isf har jag också försökt få rätt på den och det rättvisaste resultatet fick jag ute.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17