Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smileycat skrev 2011-09-07 09:57:54 följande:
    Såå tomt o tyst här nuförtiden nu när jag har tid (och ork) att gå in här igen ju  
    känner mig ensam ju! *snyft* 
    Jag är här
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Smileycat skrev 2011-09-07 10:43:34 följande:

Finns ingen hemma runt omkring heller, alla jobbar! *suckar o tycker synd om*
    Jag vill ha kaffesällskap ju.. *surar* 
    Men snaaart kan jag väcka de som jobbat natt bara ngn timme kvar!  
    Vad trist!
    Klart man vill ha sällskap.
  • lillronya
    maggan75 skrev 2011-09-14 19:50:18 följande:
    Hej på er   läser mest  skriver sällan    Nu var det längesedan jag var inne på FL Öht

Såg  på annacill idag att  det kommit nytt molo  som  jag  inte sett .... en hockey tröja måste ju bara min hockey kille på 8½ år ha 
    Ja den är supersnygg!
    Så det måste han.
  • lillronya
    maggan75 skrev 2011-09-14 20:08:13 följande:
    Ha ha  blev helfrälst på en gång       Måste nog köpa rallyfilten oxå .. har inga bebisar och inga på g men 
    rallyintresserad pappa  och son
    Tycker jag du gör rätt i.
    Filten är så mysig!
    Tror Annacill lägger in tröjorna på nätet i slutet av denna veckan.
    Annars kan man ju alltid mejla en beställning.
  • lillronya
    anette 81 skrev 2011-09-14 20:33:29 följande:
    Molo eller pop det är frågan om årets vinteroverall, har inte en aning vad jag ska välja
    Pops har vi aldrig haft, men molos är bra iaf.
  • lillronya
    anette 81 skrev 2011-09-16 20:58:31 följande:
    dom har en stängd tråd nu
    De sista dagarna har det varit mer action här än i den andra tråden.
    Så bara skriv så hänger jag på iaf.
    Jag dissar fb ganska mycket.
  • lillronya
    Minatre skrev 2011-09-16 20:54:47 följande:
    Här går det undan, det fick bli en rosa jacka istället. Går väl lika bra även om jag är lite trött på rosa (hade bubbelgumsrosa på molooverallen förra året). Har dock sett Molo overallerna irl och de är i riktigt läckra färger (neonfärger - åtminstone de tre färger jag såg). 

Någon annan som köpt Molos vinterkläder? 
    Här finns också lite molo ytterkkläder.
    Dock inga från denna säsongen.
    Inte än iaf.
    Den rosa verkar så fin, men har en bubbelgumjacka från förra året som ska användas ju.
  • lillronya
    Tessie2022 skrev 2011-09-16 21:20:33 följande:
    Jag tycker oxå den rosa färgen i år är underbar.. Hade inte dottern redan haft 2 overaller  + ett 2 delat set så hade något i den färgen inhandlats.. Nu får jag hoppas att något är kvar till rean så det kan bli antingen jacka eller overall i den färgen nästa vinter istället  .. Den lila jackan hade dottern förra året och den är superfin den oxå men som sagt man blir trött på den och vill ha något annat efter en hel vinter Tungan ute.
    Vi hade den lila overallen förra vintern. Också jättefin.
     Jag har plötsligt blivit lite dugen på en regnbågsoverall till Anejlin. Var kom det ifrån?
  • lillronya
    Minatre skrev 2011-09-16 21:59:13 följande:
    Ok, då förstår jag. Jag hänger också sällan på fb nuförtiden (du menar köp/säljsidan antar jag). Det vore ju kul om denna tråd kunde återupplivas till att bli mer aktiv.  

Ja det hade varit toppen ju!!
    Minatre skrev 2011-09-16 22:00:49 följande:
    Den rosa är helt ljuvlig i färgen så det blir nog bra. Förstår att du avstår om du redan har bubbelgumsjacka. Som tur är har dottern vuxit ur sin rosa overall men vi tänkte köra tvådelat set i år. Känner jag mig väl blir det nog en overall också
    Ja jag velar hur jag ska göra med det där.
    Jag gillar bäst overall egentligen men A går i skolan nu och då behöver de nästan ha tvådelat eftersom de går ut när de ska till matsalen.
    Annars är det lätt att de bara trär i armarna i overallen och det är inte så bra.
    Men man skulle ju kunna ha en overall och ett set jacka och byxa.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17