Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-05-28 10:18:23 följande:
    Ja alla lavemang o uttöjda tarmar o allt måste ju ha lämnat några spår tyvärr Maia är bra i magen just nu...men man vet ju aldrig vad det kan komma för eftereffekter Tycker nog du ska ringa in akut ändå...kan ju vara tarmvred eller annat. Om stackarn har så ont så måste de ju kolla upp vad det onda kommer ifrån. Kanske han behöver kortison om han fått en inflammation i tarmen.
    ja kanske skall försöka ringa o höra med dem. Men nu orkade han gå till dagis i alla fall.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-28 10:26:50 följande:
    Ååååh, nu har klådde Liam varit i farten igen. Han kom och skrek och sa att han hade ont i näsan, efter mycket klurande så såg jag att han petat upp en svart plastbit i näsan, så nu är sambon på väg till vårdcentralen med honom, har en känsla av att det blir barnakuten för jag kan inte på nåt vis se hur dom ska kunna få ut den, inte med hans läkarskräck.
    Nej men fy En liten Emil har du i huset
  • SmillaMilla
    AochJsMamma skrev 2010-05-28 10:34:08 följande:
    men stackarn!!! Ring sjukvårdsuppkysningen!
    Pratade precis med dem. Så dumt nu när det blev helg. Sjukup. var också lite oroade över Anton, men hon tyckte att man kunde utesluta blindtarmen då han är pigg mellan varven. Men blir det sämre så åker vi till akuten, men så illa är det inte just nu.
  • SmillaMilla
    Preggi skrev 2010-05-28 22:21:05 följande:
    Godkväll Det undrar jag med..
    Ja jag vill ju veta nu! Har egenltigen hela veckan fullbokad. Men kanske det skulle finnas en lucka.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-05-29 09:04:22 följande:
    IHHHHH!! Vi ska visst flytta igen stackars Maia...fast när vi var o tittade på huset så ville hon inte därifrån, så jag tror det var godkänt
    GRATTIS!!! Huset var ju urläckert!!!!!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-29 11:35:47 följande:
    Ja, får kanske göra det. Drar sig lite extra eftersom det är 6 mil till banrakuten. Jouren här åker jag inte till, de missade ju hennes tillstånd sist vi var där, när vi sen hamnade i Växjö
    Stackars lilla Ella! Jag tycker hon har feber konstant. Så åk in med henne!
  • SmillaMilla
    Preggi skrev 2010-05-28 22:53:10 följande:
    Vilken dag kan du gå? Jag hoppas att jag kan smita ifrån jobbet och gå..
    På onsdag skall jag till uppsala, så hoppas att jag skall hinna en sväng dit innan.
  • SmillaMilla

Everlonn: Fy för sådana morföräldrar!!!! Hoppas att du kommer iväg i alla fall!

Smultronhjärta: Vilken underbar sambo du har!!!! Fast min var nog ganska snäll han med i dag, kom hem med en mobil till mig

• SmillaMilla
    ChokladMoshin skrev 2010-05-29 23:40:33 följande:
    Jag hade 2 barn med mig på OTT förra året i Sthlm, den ena var 1 år och den andra 3½ och det var verkligen ingen hit. Det var trångt, mycket folk och buffel och skuffel. Skulle inte göra om det med barnen. Men får inte heller ta med sig vagn eller så in.
    Då åker jag INTE dit med mina två! Tack för infon!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17