Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-08-31 17:33:05 följande:
    Haha jaa, vill inte ha mer än två barn så sa att han får klippa sen Typ 6-7 eller nått, ingen aning egentligen haha!
    Åhhh GRATTIS!! SÅ kul! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godmorgon! Pust, när Milo är lämnad på dagis och Lia har fått frukost känns det som att klockan är tio eller nåt.. Så är hon bara tjugo över åtta liksom!

Ny dag - Ny post!

• Tjollabolla
    Tejja skrev 2010-09-01 08:13:22 följande:
    Hej tjejer!

Här helt ot nu, men jag måste bara berätta för er tradera-vana om vad jag råkade ut för.
    Jag budade på ett psp igår och vann budgivningen. Det var inte riktigt genomtänkt och jag hoppades att någon annan skulle vinna, men så vann jag iallafall.
    Sedan märkte jag att det var en äldre version än den jag ville ha och jag började fundera på om jag skulle kunna backa ur från köpet på något sätt. Funderade på om jag skulle fråga om det gick bra att jag betalade annonskostnader. Men jag hann inte fundera länge innan jag fick detta mail: 

hejsan!
    tyvär så har den hänt en olycka med pspt när ja skulle pakitera det. 
    tappade det och nur är  displayen bara svart:/

hoppas dett nu går bra för dig!
    mvh hugo 

Oj oj oj, vilken otur han hade och vilken tur jag hade!

Ska jag nu skriva något om detta i kommentaren om köpet?
    Hehe vilken tuur! Verkar ju nästan som att han tyckte det gick för billigt och inte vill sälja, men tur för dig när du ändå inte ville ha det . Jag hade nog inte skrivit ngt, lämnat tomt kanske...
  • Tjollabolla
    Yonohanna skrev 2010-09-01 06:26:26 följande:
    Hej :) vad är det för märken ni handlar av i Danmark? Jag blir allt nyfiken :) Jag kan rekommendera Ugly children clothing från Norge, helt underbara
    Vi handlar väl främst från sverige, svenska nätshoppar, men danska märken Molo, Katvig, Småfolk mm.
  • Tjollabolla

Haha, jag har börjat fjäsket inför Molo salgen. Orkar bara med ett fjäsk-moment Hade vatt skitkul att åka till stockholm med iofs, men molo salg ligger mig varmare om hjärtat Hjärta Förra året var salgen runt den 7e nov. Undrar om man kan räkna med ngt liknande i år...

• Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2010-09-01 09:47:54 följande:
    God morgon!

Undrar om någon har tips på fina enkla koftor/tröjor, gärna på rea? Inser att jag inte har något varmare än bodys till Lea att ha i vagnen. Annat än overaller som blir för varma.
    Åh jag har en uuursöt vit liten kofta från H&M i 62 som var toppen i våras. Tror det fanns nån på HM faktiskt...
  • Tjollabolla

Godkväll!

Ahhh fick hem den UNDERBARASTE klänningen idag - gemstone. Fy tuuuusan vad fin den är! KÄRLEK! Frågan är bara vilka leggings eller färg på leggings man ska ha till? Tror enfärgat är snyggast eller vad säger ni? Å var i hela friden köper man enkla, enfärgade leggings??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17