Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-09-08 09:02:44 följande:

På tradera.

Kan inte vår lillebror ha er lillebrors från förra året då?

Usch det här är så svårt!
    Vi har alltid haft kavat och jag är nöjd med de. Men det är ju bra om man kan titta på nåt annat med.

Vår storebrors ecco kanske han kan ha annars Det är 26 or trooor jag...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-09-08 09:40:36 följande:

Meja är också till salu, hon är så gnällig att jag går i taket snart, vaknade kl 7.30 och började gnälla direkt, stod ut till kl 9 sen la jag henne i sängen och hon somnade direkt, hon brukar ju sova senare annars ungefär 1 timma men idag får det nog bli 2 tupplurar. Hon är dessutom väldigt anti Liam just nu, börjar grina så fort han visar sej, sådär smidigt
    GAHA hon sover ju iaf! Lia är så sörens envis! Enda stället hon somnat på hittils är vagnen, nu gallskriker hon där med. Höll på i 45 minuter innan hon tillsist gav upp nu. Hon gör mig tokig, kommer hamna på menatlsjukhus om hon inte blir lättare att somna snart!!!
  • Tjollabolla

Å preciiis hunnit hälla upp kaffet så vaknar hon igen. *tokig* Nåja, nu har jag försökt somna om henne i 30 min utan att lyckas. Jag ger upp. Var vaken, var gnällig.

Nån som vet hur snabbt pilutta brukar skicka? Beställde i måndagskväll, hoppas på leverans idag eller imorgon... Ska vara present på fredag...

• Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 17:03:21 följande:
    Jo denna

Men vi vet inte om det är en snoppis   
    Coolt! Det där är nog en snoppis Vad ska lillebror heta?
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 17:11:50 följande:
    Tror du det? Drömmer

ja blir det en snoppis som kommer ut så funderar vi på Noa, gillar korta namn och det ska gå ihop med Ida

Jag gillar Axel åxå, men Bubblis skrattade så hon ramlade omkull när jag sa det   " nääää det få bebisen inte heta heller, det sitte ju på armen, ha ha ha "
    Haha! Precis som jag brukar säga om det namnet!!! Heja Bubblis! Noa är fiiint! Superfint!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-09-08 20:44:06 följande:
    Mja jag vet inte, trodde det i helgen för då dreglade hon floder men nu har det lugnat ner sej. Får väl se om det dyker upp några flera. 

Ha ha, jaaaaaaa, dom bodde i typ världens största hus och var snooooor rika, shoppade Molosar hela dagarna och hade en sjuhelsikes massa ungar, typ 15 st var eller nåt  
    *ASG!!!* Det var det roligaste jag hört idag!!! *ASG* Allt låter iofs väldigt bra, förutom dom där 15 ungarna Efter idag känns det som att jag inte klarar av 2 ens
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2010-09-08 21:07:08 följande:
    hahah ohh my vad najs butte hemmafru hade shoppat heeela kollektionen med molosar direkt den kom ut
    Jaa men vad ska man shoppa sen då??

Kom på mig själv med igår att fundera över om det kommer nån fil filt till våren... Haha.
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Åh jag är så knäpp som sitte här o längtar till kvällens kalas vi ska på bara för att Lia äääntligen ska inviga nya gemstone klänningen

• Tjollabolla

Det regnar för övrigt här med... Ska in till stan o klippa Milo idag, han säger att han vill ha det kort som pappa, men jag viiiilll inte, tycker han är så fin i sitt långa....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17