Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Men så kan hon ju inte göra Säg till henne ätt det är för varmt med långärmat idag Ja de slutar sent, men jag tror de börjar senare i augusti också.

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Blev visst en liten beställning på b&r ikväll. Men jag gör det med gott samvete, Ella behöver verkligen leggings i större storlekar.

• Busbellan

Alltså hur dum får man vara egentligen

VARFÖR har jag köpt alla leggings ur vårkollektionen i storlek 104 till Ella, kommer ju betyda att det blir tomt på mololeggings redan framåt hösten skulle jag tro. Kunde ingen taat om för mig att jag skulle köpt 110 på en gång

Ni som har lite större barn än mig, hur långt var barnet ungefär när leggingsen i 104 var urväxta?

• Busbellan
    Lalalong skrev 2011-06-09 22:27:25 följande:
    Du vet var du kan skeppa alla 104:or sen i alla fall  
    Är inte Klara ungefär lika lång som Ella
    Så när de är urväxta här lär väl ni vara uppe på nästa storlek ni också
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2011-06-09 22:31:44 följande:
    du skulle gjort som jag, bunkrat 110/116 Bubblis kan ha 104 precis nu, men till hösten tror jag inte dom funkar faktiskt..
    Hur lång är hon?
    Ella är 104 cm nu och 104 sitter precis så jag tror inte heller de funkar till hösten
    Vissa kanske, för de är ju inte exakt lika långa
  • Busbellan
    Lalalong skrev 2011-06-09 22:44:30 följande:
    Iofs såg jag nu att Ella är 104 och 104 sitter precis. Klara är 100, så det är ju inte så konstigt att 98 precis är urvuxet då.. 
    Nej, då låter det som det stämmer ungefär
    Då kanske vi kan klara oss ett par cm till då
  • Busbellan
    Lalalong skrev 2011-06-09 22:47:37 följande:

Sen är det visst olika på olik print har jag sett... Fick hem ett par i 104 idag som jag köpte på fejjan, som var typ 3 cm kortare än andra i 104. Det blir för kort det.. Obestämd 
    Ja, jag kollade med våra innan och det skiljde en del fast de var i samma storlek, de vi har i 98/104 borde nöstan få flytta nu tror jag för de känns kortare än rena 104:or
  • Busbellan
    Lilla Ego 07 skrev 2011-06-09 23:03:03 följande:
    Hörrni, hörde ryktas om att Molo första kollektionen är på väg nu i dagarna precis!
    Va redan????
    Måste ut med endel på tradera alltså så jag kan shoppa mer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17