Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-09-14 20:03:13 följande:
    Lugnet lägger sig...Nu ska jag skita i VVV för en kväll och öppna både rosèvinet och Skotte bara för att jag är solokvist Såå tråkigt att vara ensam-sabla bajsmetodiker..

Förresten- är det tantvarning på att älska Skotte? Mina brorsbarn talade nyss om för mig att jag visst har gått och blivit gammal bara för att jag har börjat dyrka denna lilla chokladbitDrömmer
    Skotte har jag ätit sen barnsben! Solig
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-09-14 20:07:49 följande:
    Ja, det är nog tyvärr det märkte jag idag, men det är med sorg Gråter
    Du kan väl pipa till om du lägger ut den någonstans?
    För det var väl 116? Tungan ute
  • Ocikatten
    THEA och Grodan skrev 2010-09-14 22:35:53 följande:
    Ah, okej Har nog en plats i annan bil första dagen, men kan antagligen bara åka Lördagen och då verkar ingen ta sig dit...
    Det finns kanske hopp om du läser i salg-tråden, jag kan oxå bara på lördagen...
    Vi får hålla tummarna för att Olivers mamma åker då!
  • Ocikatten
    THEA och Grodan skrev 2010-09-14 23:04:52 följande:
    Hittade själv
    Bra för jag gick och la mig! Drömmer
  • Ocikatten
    Helle: Fiiiina grabbar i BT! Hjärta Tycker nog inte att Hummelbyxorna är för små...
    Kollade på tröjorna lite fram o tillbaka, gillar nog bäst när kantbanden är i samma färg! Blir för mycket Villervalla annars. Obestämd Får väl ta och hitta nån gammal goding så jag kan bli Katvig-ägare! Glad
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-09-16 10:41:45 följande:
    Ha ha- här är det jag som är galen i leksaker. Lova skulle nöja sig att leka med ett tomt mjölkpaket!
    På Kreta hittade vi en leksaksaffär,gigantiskt stor sådan. Där var vi tre kvällar,handlade en massa Doragrejer och Fisher Price-så pass att vi visst fick övervikt på båda resväskorna och extra handbagage
    Ha, ha, känner igen mig totalt!! Kan inte sluta köpa grejor åt grabbarna... Drömmer
  • Ocikatten

Vilken storlek har ni på Hockeyboot? Och hur stora fötter har barnen?
    Insåg just att vi oxå behöver sådana... Glad

• Ocikatten
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-17 09:31:48 följande:
    Finns de nån rabattkod på Lindex just nu? Drömmer
    Kom en i veckan SELC1037, 100 kr rabatt när man handlar för 400 kr, 150 kr rabatt när man handlar för 600 kr osv.
  • Ocikatten
    Ocikatten skrev 2010-09-17 10:00:52 följande:
    Kom en i veckan SELC1037, 100 kr rabatt när man handlar för 400 kr, 150 kr rabatt när man handlar för 600 kr osv.
    Ha, ha, missade visst att uppdatera skärmen innan jag svarade, såg du hade fått svar tidigare nu! Glad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17